نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1396 - 14:23
آیین‌ کلنگ زنی مدرسه روستای تلوندی سرفاریاب با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد،نماینده شهرستان های چهارگانه و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای تلوندی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ عصر دیروز آیین‌ کلنگ زنی مدرسه روستای تلوندی سرفاریاب با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد،نماینده شهرستان های چهارگانه و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای تلوندی برگزار شد.

 

 

نماینده شهرستان های چهارگانه درمجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: چرا با داشتن این همه نخبه ومنابع بعد از گذشت ۴۰سال ازانقلاب وقت مسیولین صرف گرفتن کانکس و بیان آمار و ارقام باشد؟

 

عدل هاشمی پور ادامه داد:منابع دولت محدود هست و محرومیت زیاد و بدانید تنها راه برون رفت شهرستان و استان کمک همه جانبه است.

 

نماینده مردم شهرستان چرام درمجلس اظهارداشت:بالغ بر۱۰میلیارد تومان خیرین درامر مدرسه سازی و درمانگاه سازی در این دو سال هزینه کرده اند.

 

وی افزود:هیچ دولتی نمی تواند به تنهایی مشکلات راحل کند و اگر واقعیت داشت تا کنون انجام گرفته بود.

 

آیت الله ملک حسینی نبز با تبریک دهه فجرانقلاب گفت :ابرار کسانی هستند که ازکاسه ای درقیامت می نوشند که مزاجش عطربهشتی است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیرازمسیولین موسسه وفاق علوی وموسسه عترت ابوتراب بیان کرد :اینها کسانی هستند که به فکرمحرومان ومستضعفان بودند و به وعده خودعمل کردند.

 

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد:کسانی که برای خود خانه می سازند، چشم انداز۳۰ ساله اما کسانی که خانه برای دیگران می سازند چشم اندازابدیت دارند.

 

وی افزود:شماها مسیولین موسسه ها را نمی شناسید وانها با شماها معامله نکرده اند و نیازمند تشکر و قدرانی نیستند بلکه اعلامی هست برای تهییج دیگران و سبقت گرفتن در امر خیر .

 

آیت الله ملک حسینی با بیان ابراز امیدواری برای ثروتمندان‌ بومی که فعال میشوند،بیان کرد:بسیاری ازثروتمندان منش ثروتمندی ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگرقرار شد در عرصه صنعت وسایرعرصه ها سرمایه گذاری شود، حسادت ما موجب معارضه نشود و بوم گرایی ما سبب تنگ نظری نگردد.

 

وی افزود:زمینه برای رشداقتصادی استان ما کم است و درعرصه صنعت وگردشگری نظرتنگی ها حرکت هاراعقیم گذاشته وباید دست ازاین اقدامات برداریم.

 

آیت الله ملک حسینی افزود:۴۰ سال کم‌ نیست و بازنگری باید بکنیم که ایا فرصت بود و استفاده‌ نکردیم؟ ایا ما را محروم‌ کردند؟ ایا اخلاق توسعه فرهنگی و اقتصادی ما خوب‌ نبود؟

 

نماینده ولی فقیه استان با تمجید از بخشدار سرفاریاب که دردمندانه مشکلات سرفاریاب را توضیح داد،خاطرنشان‌کرد: نوع حرف زدن و بیان مشکلات توسط بخشدار حکایت از هوش بالای وی دارد.

 

وی افزود:محرومیت زدایی به‌ این زودی اتفاق نخواهد افتاد و باید پرسید که ایا وقت ان نرسیده که بجای سوق دادن امکانات به سوی محرومیت؛ انسانها را به امکانات سوق بدهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان در پایان  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی گفت: باید ازهمه‌ ظرفیت هااستفاده کنیم.

 

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی