نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. ارديبهشت 1397 - 16:19
این روزها که مردم اعتراضات فراوانی نسبت به اطلاع رسانی و بعضا مسائل مدیریتی ستاد بحران استان دارند، این نکته مزید بر علت شده است و سئوال شان از مسئولین استانداری این است که چرا تا این حد می بایست تناقض گویی در بیان مسئولین استان در خصوص میزان خسارات زلزله استان باشد؟

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، پس از وقوع زمین لرزه های بی سابقه در شهرستانهای بویراحمد و دنا، شاید یکی از اساسی ترین موضوعاتی که از دید مردم می بایست توسط مسئولین دنبال شود، پیگیری حق خسارت خانه ها،وسایل و منازلشان از دولت است.

 

موضوعی که از دید مردم و مخاطبان رسانه های استان چند جای ابهام دارد.

 

معاون عمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد بحران استان در تاریخ 23 اردیبهشت ماه، میزان نهایی خسارت ناشی از وقوع زمین لرزه در استان را 220 میلیارد تومان اعلام می کند. که این موضوع را حاصل نتایج اعلام شده از سوی دستگاه های مجری استان می نامد.

 

این در حالیست که اگر گریزی به میزان خسارت زلزله در سایر شهرستانها از دید فرمانداران آنها بزنیم نتایج دیگری را به ما نشان می دهد که موضوع را شک برانگیز می کند.

 

فرماندار دنا: زلزله 1000 میلیارد ریال به خانه های سیسخت خسارت وارد کرد

 

فرماندار بویراحمد: زلزله 200 میلیارد تومان به خانه های بویراحمدی ها خسارت وارد کرد

 

 

تحلیل:

این روزها که مردم اعتراضات فراوانی نسبت به اطلاع رسانی و بعضا مسائل مدیریتی ستاد بحران استان دارند، این نکته مزید بر علت شده است و سئوال شان از مسئولین استانداری این است که چرا تا این حد می بایست تناقض گویی در بیان مسئولین استان باشد؟

دوم این مطالبات تا چه اندازه توسط هیئت دولت پیگیری شده است و کی دست مردم می رسد؟

شاید یکی از عمده دلایل این اختلاف تفاوت میزان گزارش رده های مدیریتی صفی و ستادی استان مثل بنیاد مسکن وشهرسازی(ستادی) و فرمانداری ها(صفی) باشد که این تفاوت را رقم زده است و شاید عمل راستی آزمایی پس از اعلام نظر فرمانداران توسط ستاد بحران استان انجام شده است؟

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی