نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. ارديبهشت 1395 - 11:51
نشست شورای روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این نشست حمیدرضا شمس جانشین رییس مرکز اطلاع رسانی و مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور پای درد دل روابط عمومی ها و برخی از خبرنگاران نشست.

برخی از روابط عمومی ها از مدیران خود گله و شکایت داشتند که وظایفی را به آنها محول می کنند که اصلا در حیطه وظیفه آنها نیست و در صورت انجام ندادن مورد انتقاد مدیر خود قرار می گیرند .

برخی نیز در ارتباط با تعامل با رسانه ها انتقاد داشتند که رسانه ها باید تعامل خود با روابط عمومی ها را بیشتر کنند.

بعد از روابط عمومی ها نیز خبرنگارن فعال استان لب به سخن گشودند و از عملکرد برخی از روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها انتقاد کردند و بیشترین انتقاد آنها این بود که سایت برخی از دستگاه های اجرایی استان که باید روابط عمومی ها آن را بروزرسانی کنند اما به ندرت به روز رسانی می شوند و برخی ادارات نیز اصلا سایت آنها فعال نیست.

بعد از این گله و شکایت ها جانشین رییس مرکز اطلاع رسانی و مسئول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور با بیان اینکه رسانه ها و روابط عمومی های این استان می توانند در سطح ملی و بین المللی جایگاه خوبی پیدا کنند گفت: متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد هنوز آنگونه که باید در سطح کشور معرفی نشده است و شناخت مردم کشور از این استان خیلی کم است که همت رسانه ها و روابط عمومی ها باید در این زمینه خیلی بیشتر از این باشد.

حمید رضا شمس به تابلویی از چشمه بلقیس چرام که در متروی تهران نصب شده اشاره کرد و گفت:  خیلی ها می گفتند که این عکس مربوط به کدام کشور است و فکر نمی کردند که جاذبه گردشگری در این استان و در کشور ایران باشد.

وی بیان کرد: مناسفانه جای خالی کهگیلویه و بویراحمد را در بسیاری از صفحه ها خالی می بینیم که باید در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری انجام شود چرا که باید با 30 استان کشور رقابت کند و خود را به جامعه نشان دهد.

 

 

جانشین رییس مرکز اطلاع رسانی و مسئول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ادارت و در جامعه تصریح کرد: من اعتقاد دارم که هزینه کردن برای روابط عمومی اسراف نیست چرا اطلاع رسانی وجه اشتراک روابط عمومی ها و رسانه هاست اما این اطلاع رسانی باید شفاف و بهینه باشد.

 مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور انتقادهای روابط عمومی ها و خبرنگاران درست عنوان کرد و افزود: در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات ساختار روابط عمومی‌ها دچار تقلیل شده، اما این مانع قداست کار روابط عمومی‌ها که مردم‌داری بوده نشده و نقش روابط عمومی‌ها برای توسعه همه جانبه بسیار مهم است.

شمس با اشاره به اینکه کار روابط عمومی‌ها خبر نیست بلکه پردازش خبر است، افزود: برای مبارزه با جنگ نرم اطلاع‌رسانی به هنگام و بهینه لازم و ضروری است و روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مهندسی در این خصوص ایفا کنند.

وی گفت: جای استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها خالی است، چرا که ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نشانگر کار و تلاش روز افزون آنان است .

مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور اضافه کرد: روابط عمومی‌ها این استان در حال رقابت با 30 استان دیگر کشور هستند و باید این رقابت را جدی بگیرند، چرا که معتقد هستم کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر استان‌های کشور می‌تواند در این خصوص موفق باشد.

 

 

 

قرآن مهمترین رسانه الهی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز قرآن را مهمترین رسانه الهی بیان کرد، گفت: چیزی که امروزه در دنیا به عنوان ابزارهای قدرتمند معرفی شده اند متفاوت هستند اما جامع ترین این قدرت ها قدرت رسانه است این قدرت می تواند به جهت دهی جامعه کمک کند.

فتاح محمدی افزود: یکی از ابزارهای مهم قدرت رسانه ها قلم است همانگونه که در قرآن به آن قسم خورده شده است و به قداست و صداقت آن تاکید شده است.

وی بیان کرد: این قداست قلم در صورتی که به خوبی بیان شود می تواند در توسعه استان نیز موثر باشد.

به گزارش صبح زاگرس، در پایان این نشست از 6 روابط عمومی برتر که دارای عملکرد بهتری نسبت به سایر روابط عمومی های ادارت داشتند با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی