نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1393 - 12:14
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس گفت: از رئیس‌ جمهور محترم انتظار داریم در برخورد با منتقدان متانت بیشتری از خود به خرج دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اظهارات اخیر معصومه ابتکار در دانشگاه شریف در زمینه رفع حصر سران فتنه اظهار کرد: کار این‌ها فرافکنی است و به جای این که به کارهای خود برسند و مشکلات مردم را حل کنند و مشکلات زیست محیطی در خوزستان و سیستان و بلوچستان را پیگری کنند به این کارها می‌پردازند.

 

وی بیان داشت: این‌ها وظیفه اصلی خود را رها کرده‌اند چرا که دورانی از عمر شریف خود را گذرانده‌اند و توان رفع مشکلات و پیگیری آنها را ندارند.

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس تصریح کرد: بهتر است که پیرزن و پیرمردهای دولت که دیگر توان کار اجرایی را ندارند به کار سیاسی خود بپردازند و اکنون به وضوح می‌بینیم که چون خانم ابتکار دیگر توان خدمت ندارد به موضوع حصر می‌پردازد.

 

وی گفت: این‌ها باید به شعارهایی که داده‌اند پایبند باشند و وقتی که رئیس‌ جمهور شعار تدبیر و امید داده‌اند زیر مجموعه آن‌ها باید افرادی مدیر و مدبر و حلال مشکلات مردم باشند و اکنون می‌بینیم برخی از آن‌ها علاوه بر این که تدبیر و امیدی در کارشان نیست مردم را هم ناامید می‌کنند.

 

بزرگواری در ادامه گریزی هم به موضوع برخورد رئیس‌ جمهور با منتقدان زد و گفت: از رئیس‌ جمهور محترم انتظار داریم در برخورد با منتقدان متانت بیشتری از خود به خرج دهند.

 

این نماینده مردم در مجلس بیان داشت: برخی از سخنان در شأن مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی نیست که با عصبانیت در برخورد با انتقادات موضع‌گیری کنند.

 

وی در خصوص وضع تورم در کشور و آمارهایی که رئیس‌ جمهور داد و اینکه نمایندگان تا چه اندازه از وضعیت اقتصادی کشور راضی هستند، اظهار کرد: اگر مردم راضی باشند ما هم راضی هستیم.

 

بزرگواری افزود: حتما به بازار مراجعه کرده‌اید و یا گوش داده‌اید که قیمت مرغ به کیلویی چند هزار تومان رسیده است پس این مهار تورمی که رئیس‌ جمهور می‌فرمایند کجاست.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی