به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان لنده امشب در زیر باران رحمت الهی در رثای امام شهیدشان و حمایت از جمهوری اسلامی ایران و بیعت با رهبر معظم انقلاب مانند چهارده شب گذشته به میدان آمدند و اعلامحضور کردند.
امشب و در پانزدهمین شب قرار عاشقانه مردم لنده یکبار دیگر ثابت کردند که برای خونخواهی رهبر شهید و تجدید بیعت با ولیفقیه در شهرک شهید رجایی لنده گرد هم آمدند تا «لبیک یا خامنهای» و «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را رساتر از شبهای گذشته فریاد بزنند و خشم و انزجار خود را اعلام دارند.
عکس: سید اسماعیل میری/زینب جعفری
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:















































































انتهای خبر/
نظرات کاربران