نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1399 - 14:36
به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر مراسمی برای تکریم و حمایت کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد صورت گرفت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نه نقل از  صبح زاگرس به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر مراسمی برای تکریم و حمایت کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد صورت گرفت .

رئیس بیمارستان شهید جلیل در این برنامه  با تبریک فرا رسیدن عید امامت و ولایت گفت: حضور شما سبب حمایت، امید، انگیزه، برای کادر درمان بیمارستان شهید جلیل  است.

وی بیان کرد: تعداد بستری ها  در بیمارستان به دلیل عدم توجه به  مقوله های بهداشتی بیشتر شده است و از شما به عنوان  سفیران ارزشمند فرهنگی  و حافظان امنیت می خواهم  با زبان خود از تلاش و کوشش کادر بیمارستانی شهید جلیل در مبارزه با کرونا در برنامه ها و تریبون ها  حمایت کنید.
 

جاودان سیرت گفت: به دلیل اینکه برخی از افراد رعایت نمی کنند با مرگ فردی مواجه هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: همیشه  بسیجیان و سپاهیان در کنار ما بوده و ما را حمایت کردند از همه شما تقدیر و تشکر می کنم

لازم به ذکر است این برنامه در بیمارستان شهید جلیل با حضور کاروان های خودرویی آغاز و با طی کردن مسیر های مختلف شهر یاسوج و تبلیغ فرا رسیدن عید غدیر ادامه داشته و در پایان با تقدیم گل به کادر درمان  و مولودی خوانی به مناسبت عید غدیر در بیمارستان معین کرونای استان  به پایان رسید.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی