نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1398 - 9:38
شهروندان یاسوجی که نسبت به انتخاب کاندید طایفه ای انتقاد داشتند و متوجه آسیب های جدی و فراوان این نوع انتخاب در انتخابات شدند، به کمپین #نه_به_انتخاب_کاندیدطایفه_ای پیوستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس کمتر از 37 روز دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و تا بدین جا با اعلام نتایج بررسی احراز صلاحیت داوطلبان وارد فاز جدیدی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت جمعیتی خاص و عشیره ای و طایفه ای بودن، چالش های خاص و همیشگی در برگزاری انتخابات داشته و دارد که شاید مهمترین آن حساب ویژه ای است که برخی نامزدهای انتخابات بر روی آرای طایفه ای باز می کنند و سعی می کنند با این کار نظر افراد یک طایفه را به سمت خود جلب کنند.

 

انتخاب کاندید طایفه ای می تواند در ادامه آسیب هایی از جمله وامدار بودن نماینده به یک طایفه، استخدام های طایفه ای، انتخاب مدیران طایفه ای، فراهم شدن زمینه فساد و بده بستان های مالی، عدم توجه به شایسته سالاری و همچنین عدم توسعه متوازن دارد.

 

لذا شهروندان یاسوجی که نسبت به انتخاب کاندید طایفه ای انتقاد داشتند و متوجه آسیب های جدی و فراوان این نوع انتخاب در انتخابات شدند، به کمپین #نه_به_انتخاب_کاندیدطایفه_ای پیوستند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی