نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. اسفند 1397 - 16:12
پارک جنگلی که نگین شهر یاسوج به شمار می رود این روز ها به لطف بارش برف رخت سفید بر تن کرده است و و زیبایی آن دو چندان گشته است.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ یاسوج پایتخت طبیعت ایران در میان کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس در جنوب غربی ایران، که نمایشگاهی از تنوع آب و هوایی، کوه، رود، جنگل، دشت، چشمه، آبشار و گل‌های دیدنی است، قرار دارد و یکی از زیباترین مناطق طبیعی ایران است  به واسطه قرار گرفتن در میان کوه ها شهر یاسوج از نظرمناطق طبیعی و گردشگری یکی از مناطق زیبا در جنوب کشور محسوب می شودکه سالیانه تعداد بیشماری از هم وطنان را به سوی خود جلب می کند.. یکی از مناطق زیبایی شهر یاسوج پارک جنگلی این شهر بوده که همچون نگینی درخشان بر بام این شهر می درخشد.

 

پارک جنگلی  به دلیل جاذبه های طبیعی، توریستی و گردشگری به نوعی نگین شهر یاسوج و حتی چند وقت پیش با هشتک بام یاسوج ترند تویتر شده است.این پارک با زیباییهای چشم نواز و دارا بودن طبیعتی آکنه از درختان بلوط  هر ساله در فصول مختلف سال  ، پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است.

البته نمی توان از زیبایی های فصل پاییز و زمستان در پارک جنگلی یاسوج  چشم پوشی کرد. افزایش بارش ها نسبت به سالیان قبل خصوصا بارش برف زیبایی های پارک جنگلی یاسوج را دوچندان کرده است.

در زیر تصاویری زیبا از پارک جنگلی یاسوج پوشیده از برف قابل مشاهده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی