نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1397 - 8:25
جشنوراه ورزشی شهدای دانشجو در دو بخش آقایان (تیراندازی و فوتسال) و بانوان (تیراندازی و والیبال) به مدت یک هفته در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  چهارفصل  همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر جشنواره ورزشی شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد از سری برنامه های دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

 

 مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی استان، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهر یاسوج و دانشجویان برگزار شد.

این جشنوراه ورزشی در دو بخش آقایان (تیراندازی و فوتسال) و بانوان (تیراندازی و والیبال) به مدت یک هفته در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار برگزار خواهد شد.

 

 در نخستین روز مسابقات 3 تیم باهم به رقابت پرداختند که نتایج این مسابقات به شرح ذیل می باشد؛

 در رده کارکنان و اعضای هئت علمی دانشگاه هاتیم شهید خسروانی نژاد «کارکنان و هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی»  در مقابل تیم شهید هدایت الله طیب « کارکنان و اعضای هئت علمی دانشگاه دولتی یاسوج» با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

همچنین تیم ناحیه بسیج دانشجویی  با نتیجه 4 بر 2 موفق به شکست تیم شهید عوض زاده « کارکنان و اعضای هئت علمی دانشگاه سماء» شد.

 

در بخش دانشجویان نیز تیم شهید خسروی نژاد « دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی» توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم شهید هدایت الله طیب « دانشجویان دانشگاه دولتی یاسوج » را شسکت دهد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی