نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1396 - 11:56
پزشکان معترض به عدم دریافت کارانه نباید فراموش کنند که از سهمیه مناطق محروم استفاده کرده و هم اکنون در شهرهای این استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ برخی پزشکان متخصص و فوق تخصص کهگیلویه و بویراحمد مشغول در کلینیک‌های یاسوج، گچساران و دهدشت به بهانه عدم پرداخت کارانه این مراکز درمانی را تعطیل کردند.

 بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کنند که بسیاری از این پزشکان در کلینیک‌های درمانی ۳ شهر بزرگ استان شامل یاسوج، گچساران و دهدشت به بیماران نیازمند خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

البته برخی پزشکان متخصص و فوق تخصص در کلینک‌ها حضور داشته و به بیماران خدمات لازم را ارائه می‌کنند تا شاهد سردرگمی بیمارانی که از چند روز قبل نسبت بخ تهیه ویزیت اقدام کرده‌اند، جلوگیری شود.

پزشکان معترض به عدم دریافت کارانه نباید فراموش کنند که از سهمیه مناطق محروم استفاده کرده و هم اکنون در شهرهای این استان مشغول فعالیت هستند زیرا مردم شک ندارند که این افراد نه از روی دلسوزی بلکه از سهمیه خاص این مناطق برای عضو هیئت علمی شدن و …در این دیار ماندگار شده‌ و این روزها مردم را نیز سرگردان کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی