نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1396 - 15:50
در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سایت دانشگاه آزاد مطرح شد:
تغییر کاربری برخی ساختمان های دانشگاه به منظور بهره وری بیشتر/مراکز علمی و آموزشی در اولویت هستند
در بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سایت دانشگاه آزاد یاسوج در سرآبتاوه، تغییر کاربری برخی ساختمان های دانشگاه آزاد و همچنین واگذاری آن به برخی دستگاه های اجرایی مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع راسنی چهارفصل؛ عصر امروز استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون امور عمرانی استانداری، رئیس دانشگاه آزاد استان، معاونت عمرانی دانشگاه و جمعی از مسئولین از ساختمان قبلی این دانشگاه واقع در سرآبتاوه بازدید به عمل آوردند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: مراکز آموزش عالی و توسعه ان ها در رشد استان بسیار مهم است در طول دهه گذشته با هدف توسعه مراکز آموزش عالی در استان سهم قابل توجهی زمین در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفته است ، و بر مبنای حجم عرصه دانشگاخ آزاد اقدام به ساخت و سازهایی کرده است که این ساخت و سازها با توجه به جمعیت استان و تقاضایی که در استان وجود دارد تا حدودی بیش از نیاز استان است .

 

احمدی افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذاری صورت گرفته است باید هم بحث تملک زمین و هم فضای مناسبی که برای دانشگاه مورد نیاز است و هم سازه هایی که بنا شده است باید به شکل مطلوب مورد استفاده قرار گیرند .

 

وی در ادامه بیان کرد: مسائل فنی وجود دارد که باید در جلسات تخصصی به خصوص کمیسیون ماده 32 باید بررسی شود و امیدواریم بتوانیم به راهبردی برسیم که هم از فضاهای موجود و هم عرصه موجود استفاده کنیم .

 

استاندار در پایان گفت: یکی از راهبردها این است که دستگاه های اجرایی که به فضای فیزیکی نیاز دارند به جای اینکه به محل های شلوغ و پر ترافیک و عرصه های گران قیمت بروند، از این فضا استفاده کنند و ترجیح ما این است که مراکز علمی و آموزش عالی که نیاز به فضای فیزیکی دارند در اولویت کار قرار گیرند تا بتوانیم با این کار هم به دانشگاه آزاد کمک کنیم که پروزه های نیمه تمام خود را به اتمام برساند و هم دستگاه های اجرایی از فضای مازاد اینجا استفاده کنند .

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی