نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1396 - 14:58
سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار ایران و همچنین بعنوان طلایه دار عرصه محرومیت زدایی در کشور همیشه در پی مرتفع کردن مشکلات و محرومیت های مناطق محروم دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، امروزه محرومیت زدایی و توسعه مناطق روستایی از اولویت های برنامه توسعه ششم ایران است که در اکثر نقاط محروم کشور در حال اجراست.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از نقاط محروم کشور به حساب می رود که طی ده ها کار و توسعه، اما باز هم شاهد کم برخورداری برخی نقاط دور دست آن هستیم.

سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار ایران و همچنین بعنوان طلایه دار عرصه محرومیت زدایی در کشور همیشه در پی مرتفع کردن مشکلات و محرومیت های مناطق محروم دارد.

در یکی از تازه ترین این اقدامات، مسئولین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در هیئتی متشکل از مسئولین استانی و بانکی با مسئولیت جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مناطق و روستاهای محروم شهرستان بویراحمد نظیر: دلی رچ ، دلی جوبریز و سرچال مارگون بازدید کردند.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری در گفتگو اختصاصی با چهارفصل،  از تکمیل خانه های بهداشت روستاهای دلی رچ و دلی جوبریز و همچنین ساخت مسجد روستای سرچال مارگون و یادمان شهید آراوند ، توسط بسیج سازندگی سپاه فتح و با پشتیبانی بانک انصار خبر داد و افزود: این فعالیت ها به منظور خدمت رسانی و کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که سپاه پاسداران  بعنوان ماموریت ذاتی خود به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کمک می کند.

 

وی در ادامه گفت : در حوزه راه با مدیرکل راه و شهرسازی استان رایزنی هایی صورت گرفت و قرار بر این شد که بین 13 تا 15 کیلومتر از ادامه جاده خاکی دلی رچ که هنوز آسفالت نشده است را انجام دهد و آقای علیمردانی نیز گفتند که این پروژه به پیمانکار واگذار شده است و قول دادند که حتما این جاده را آسفالت کنند .

 

سرهنگ انصاری در پایان به تجهیز خانه های بهداشت این مناطق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود : پس از صحبت هایی که با دکتر ایلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، صورت گرفت قول تجهیز این خانه های بهداشت را دادند و برای محوطه سازی آن ها در منطقه روستای جوبریز، مدیرکل پایانه های استان قول دادند  که محوطه سازی ان را به طور کامل انجام دهند.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی