نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1395 - 13:06
نخستین نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآن وعترت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل فرهنگی وارشاد اسلامی استان، رئیس کنگره شهدای استان وجمعی از علاقمندان به فرهنگ قرآنی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در  آیین افتتاح این نمایشگاه قرآنی با بیان اینکه جنگ در دنیای امروز جنگ ارزشها، تمدنها وفرهنگ هاست گفت: توجه هر جامعه ای  به مهمترین داشته هایش  برای اثر گذاری فرهنگی امری لازم وضروری است.

فتاح محمدی با اشاره به اینکه  توجه به فرهنگ قرآنی و سنت پیامبر بستر ساز ارتقاء معنویت در جامعه اسلامی است اظهار داشت : هنرمندان در قالب هنر اسلامی با استفاده از ظرفیت وپتانسیل  خوبی که دارند می توانند در ارتقاء فرهنگ غنی اسلامی بیش از هر زمان دیگری بکوشند. وی ضمن تشکر وقدردانی از سرکار خانم هانیه برنامنش موسس خلق این آثار هنری خواستار بازدید علاقمندان  از این آثار زیبای قرآنی شد.

محمدی از آموزش وپرورش استان خواست  طوری  برنامه ریزی  کنند  که دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از این نمایشگاه که نقش مهم وتاثیر گذاری در تقویت فرهنگ قرآنی دارد بازدید نمایند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز در این آیین گفت: موضوع قرآن وعترت برای همه ما یک ارزش است واین نمایشگاه جلوه ای زیبا از خلق آثار تجسمی قرآن وعترت است.

دهبانی پور با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای تقویت غنای فرهنگی ودینی در جامعه تلاش کنیم گفت: بستر در  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برای هنرمندان به فعالیتهای قرآنی آماده است.

موسس آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی در این آیین گفت: 80 اثر قرآنی در این نمایشگاه وجود دارد که حاصل تلاش 10 ساله خودم و دو ماهه شاگردانم در آموزشگاه است.

 وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان با مقوله هنر در قرآن اعلام کرد وگفت: این نمایشگاه همه روزه  صبح ها ازساعت 9 تا اذان ظهر و عصرها ازساعت 16 تا 19 پذیرای علاقمندان به فرهنگ قرآنی خواهد بود.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی