نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. تير 1395 - 11:25
نمایشگاه جامع مدیریت شهری در یاسوج با حضور 39 شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با حضور پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی و کارشناسان شهرداری یاسوج، نخستین نمایشگاه مدیرت جامع شهری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر راه‌اندازی شد.

در این آیین محمدعلی جاوید شهردار یاسوج اظهار کرد: این نمایشگاه با تعداد 29 غرفه از استان‌های مختلف کشور در شهر یاسوج برای اولین بار راه‌اندازی شد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه با حضور استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، یزد، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، کرمان، البرز و با حضور 39 شرکت آغاز به کار کرده است.

این مسؤول گفت: تجهیزات پارک و مبلمان شهری، نمادهای شهری و ماشین‌آلات فضای سبز، رسانه‌های تخصصی، سیستم‌های هوشمند شهری، پسماند، خدمات ایمنی آتش‌نشانی و مدیریت انرژی به نمایش گذاشته شده است.

جاوید به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی با برپایی این نمایشگاه تخصصی از تجربیات استان‌های دیگر استفاده می‌شود و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز شناسایی و معرفی می‌شوند.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی