نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. تير 1395 - 11:08
با حضور مسؤولان و هنرمندان صورت گرفت
رونمایی از کتاب «پنجره‌ای به سوی زندگی» در یاسوج
کتاب «پنجره‌ای به سوی زندگی» با حضور مسؤولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، کتاب «پنجره‌ای به سوی زندگی» با حضور مسؤولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج رونمایی شد.

 امروز و با حضور مسؤولان فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری، رونمایی از کتاب حسن غفاری عکاس برجسته ایران انجام شد.

در این آیین کتاب «پنجره‌ای به سوی زندگی» اثر استاد حسن غفاری عکاس برتر ایران و کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن سینما تک یاسوج رونمایی شد.

قدرت‌الله سلیمانی یکی از هنرمندان هم استانی با بیان این که حسن غفاری افتخاری برای ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های لرنشین و زاگرس‌نشین است، اظهار کرد: حسن غفاری برای نشان دادن فرهنگ و میراث استان کهگیلویه و بویراحمد حتی حاضر به خطر انداختن جان خود هم بوده است.

 

 

 

 

وی گفت: این هنرمند بی‌ادعا آثاری را تاکنون خلق کرده که سال‌های آینده مردم استان به چنین آثار مهم و ارزشمندی پی خواهند برد.

این هنرمند هم استانی اذعان کرد: حسن غفاری علاوه بر این بدون کمک از سوی دستگاه‌ها و تنها با اراده و عزم شخصی و با سخت کردن زندگی بر خود و خانواده پا در این میدان سخت گذاشته که استان ما باید به داشتن چنین هنرمند متعهدی افتخار کند.

 این کتاب در چاپ اول با ۲ هزار نسخه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که نویسنده آن نیز مهدی غفاری است.

در ادامه نمونه‌ای از عکس‌های حسن غفاری در این کتاب را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی