نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. خرداد 1395 - 19:02
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه برخی از مسئولان این سپاه در راستای تکریم و تجلیل از مقام شهدا، از خانواده شهدا سرکشی و دیدار کردند و ازنزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این سرکشی سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان و امام شهیدان، درباره منزلت و ارزش شهید وشهادت گفتند: شهداء جز خدا چیزی ندیدند وبرای رسیدن به قرب الهی به این دنیا فانی و زودگذر پشت پا زده اند و فرمان رهبر و مقتدای خویش را لبیک گفتند.

 

وی افزود: خداوند منان بالاترین اجر وپاداش که همان شهادت است نصیبشان کرد وشهدا با شهادت خود اسلام و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل تمامی فتنه های داخلی وخارجی بیمه نموده اند و امروز وظیفه ماست که از راه و مرامشان پاسداری کنیم چراکه به قول مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن نام ویاد شهداء کمتر از شهادت نیست.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: شهدا و خانواده هایشان ذخایر اصلی انقلاب بوده و سرکشی و بازدید از خانواده های گرانقدرشان از وظایف مهم مسئولان است

.

مسئولانی ازسپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از نزدیک با خانوده شهیدان سید جواد موسوی جهان آباد، حمید احمدی و نورمحمد خرام دیدار و از نزدیک با مشکلات و نکته نظرات خانواده های این شهدای والامقام آگاه شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی