نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1395 - 13:26
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز اولین سفر دیدار مردمی خود به روستا‌ها را بعد از انتخابات ۷ اسفند ۹۴ شروع کرد و به همراه مسئولین شهرستان دنا از روستای بنستان سادات محموی بخش پاتاوه دیدن و مشکلات مردم را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز اولین سفر دیدار مردمی خود به روستا‌ها را بعد از انتخابات ۷ اسفند ۹۴ شروع کرد و به همراه مسئولین شهرستان دنا از روستای بنستان سادات محموی بخش پاتاوه دیدن و مشکلات مردم را بررسی کرد.
نماینده بویراحمد و دنا در بد ورود از روستای بنستان مورد استقبال مردم این روستا قرار گرفت.
مردم با آداب و رسوم سنتی و عشایری (نواختن موسیقی محلی، قربانی کردن گوسفند، دود کردند اسفند) منطقه از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پذیرایی کردند.
زارعی بعد از دیدار با مردم بنستان همراه با مسئولین شهرستان دنا و بخش پاتاوه به روستای می‌مند سادات محمودی سفرکرد و در مراسم کلنگ زنی پروژه ابرسانی به اراضی کشاورزی سادات محمودی حاضر شد.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی پروژه ابرسانی به اراضی کشاورزی دهستان سادات محمودی با بیان اینکه مردم سادات مردمی ولایت مدار و شهید پرور هستند اظهار کرد: خدمت به مردم یک نعمت الهی است و همیشه خدای خود را شکر گذار بودم که توفیق عنایت فرمود تا بتوانم خدمت گذار مردم دیارم باشم.
عضو کمسیون صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: پروژه آبرسانی به اراضی سادات محمودی از کارهای بزرگ در جهت توسعه و رونق کشاورزی و اقتصاد مقاومتی است.
زارعی بیان کرد: تلاش داریم تا با جدیت و پیگری در مرکز کشور اعتبارات ملی جذب کنیم و کارهای اساسی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که‌‌ همان اقتصاد مقاومتی است در روستاهای بویراحمد ودنا را شروع کنیم و این پروژه یکی از این اقدامات اساسی است.
وی گفت: این اقدام بزرگ در بخش کشاورزی استان ملبغ ۷٫ ۵میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم مسئولین دولت تدبیر و امید در استان جهت بهره برداری آن تلاش دوچندان داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت خوب و خدادادی روستای دشتک و دیگر بخش‌های سادات محمودی از لحاظ آب و زمین‌های حاصلخیز گفت: امیدوارم با افتتاح این پروژه شاهد توسعه بخش کشاورزی، اشتغال و رشد تولید ملی در روستاهای دهستان سادات محمودی و باشیم.
وی گفت: این پروژه را در سال گذشته در شورای برنامه ریزی استان تصویب کردیم و ردیف اعتباری و کد اجرایی برای آن مشخص کردیم.
زارعی با بیان اینکه خوشحالم اولین سفر دیدار مردمی خود را به مناطق در خدمت سادات گرانقدر است، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم وپیگری برای ایجاد زیر ساخت در مناطق را وظیفه خودمی دانم.
عضو فراکسیون رهروایان ولایت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی گفت: روح انقلابی و ولایت مداری مردم هر گونه خواسته نابحق دشمنان را نمی‌پذیرند ودر برابر هر زور گویی از طرف دشمنان ساکت نخواهند ماند.
وی گفت: با لطف و عنایتی که خداوند متعال به مردم ایران اسلامی دارد از همه مشکلات عبور خواهیم کرد و باقدرت داخلی خود شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در سرتاسرکشور عزیزمان خواهیم بود.

 

IMG_3254IMG_3255IMG_3263IMG_3265IMG_3266IMG_3267IMG_3268IMG_3269IMG_3271IMG_3273IMG_3269IMG_3275IMG_3277IMG_3273IMG_3271IMG_3283IMG_3284IMG_3361IMG_3362IMG_3297IMG_3273IMG_3288IMG_3355IMG_3326IMG_3316IMG_3333

IMG_3254  IMG_3281IMG_3277

 

————————–

علی اکبر پاک

————————-

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی