نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1395 - 13:05
ششمین جشنواره حرکت دانشگاه یاسوج با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و دانشجویان در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر امروز با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،نظری فرماندار بویراحمد، رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج و برخی از مسئولان استانی جشنواره ملی حرکت در دانشگاه یاسوج افتتاح شد.

 

رئیس دانشگاه یاسوج در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تبریک ایام شعبانیه گفت: دانشگاه یاسوج مفتخر است که با 27انجمن علمی و 15کانون فرهنگی ،هنری نقش بارزی در کارهای دانشجویی دارد.

 

محمود رضا رحیمی با بیان این که امروز نیازمند نزدیک تر کردن حوزه صنعت و دانشگاه برای توسعه اقتصادی هستیم، بیان کرد: حوزه پژوهش، علمی و فناوری از اهداف اصلی نمایشگاه حرکت بوده که بر عهده خود دانشجویان گذاشته شده است.

 

وی یکی از رسالت های مهم دانشگاه را علم باوری و علم آموزی به جامعه هدف دانست و افزود: یکی از اهداف جشنواره حرکت ارتباط دانشجو با کار و مسئولان است.

 

رئیس دانشگاه یکی از مشکلات امروز بیکاری در جامعه را مدرک گرایی دانست و افزود: اگر همراه با مدرک علم و مهارت به دانشجو قبولانده نشود نمی شود به اهداف خود رسید.

 

رحیمی در ادامه با بیان اینکه اگر امروز برخی می گویند در دانشگاه کاری صورت نمی گیرد باید به جوانب آن بیندیشیم، بیان کرد: هرکجا که توانسته ایم کار کرده ایم و اگر برخی جاها لنگ زده ایم بخاطر نبود امکانات بوده نه چیز دیگری که باید به آن توجه داشت.

 

حاشیه های افتتاح جشنواره

افتتاح این نمایشگاه حاشیه هایی هم داشت. یکی از این حاشیه مصادره کردن فرودسی شاعر برجسته ایرانی توسط فرماندار بود. سید محمد کاظم نظری در بخشی از سخنان خود در این جشنواره با قرائت شعری از فردوسی، این شاعر بزرگ را نیز اعتدال گرا و طرفدار دولت روحانی دانست. وی قرائت این شعر را به دلیل سالروز بزرگداشت فردوسی و جهت مزاح عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی