نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. فروردين 1395 - 22:08
دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده دو شهید هم استانی :
همه مسئولان برای کار بهتر نیازمند دعای خانواده شهدا هستند
سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد عصر روز گذشته با خانواده دو شهید هم استانی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد عصر روز گذشته با خانواده شهید خدامراد پارسیان نژاد و شهید جاویدالاثر فضل اله خوید در یاسوج دیدار کردند.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیقی از جانب خدا دانست و گفت: اینکه دقایقی در خدمت عزیزان، سروران، خانواده‌های عزیز و محترم ایثارگران هستیم توفیقی است که خداوند به ما را به ما عنایت می کند.

 

 

بوعلی در این دیدار اظهار کرد: انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی  امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است. آنهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نموده‌اند؛ شهیدان زندۀ ما، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصريح کرد: خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورده است.

 

این مسئول تاکيد کرد: مديران و مسئولان براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران، انرژي و روحيه براي کار بيشتر مي گيرند زیرا شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مايه سرافرازي و سربلندي است.

 

در این دیدارجمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد  فرماندهی سپاه فتح را همراهی کردند.

تصاویر این دیدار را در زیر ببینید:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی