نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. اسفند 1394 - 10:38
یکی از سایت های محلی حامی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن ازدحام جمعیت در استقبال از آقای نماینده اقدام جالب توجهی را در دستور کار قرار داده که در نوع خود سوتی و از عجایب به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این سایت محلی با جمع آوری تصاویر شلوغ و پرجمعیت استقبال هواداران سایر کاندیداهای استان کهگیلویه و بویراحمد و بارگذاری در میان تصاویر  نماینده بویراحمد و دنا سعی کرده است تا از این طریق ازدحام جمعیت در مراسم انتخاباتی یک کاندیدا را به نفع نماینده  مورد حمایت خود مصادره کند.

 

در تصاویری که این سایت محلی حامی نماینده بویراحمد و دنا منتشر کرده عکس هایی از مراسم انتخاباتی علی فولادی وندا کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت را در میان عکس هایی از حضور نماینده وبویراحمد و دنا در مارگون قرار داده است .

 

 نکته جالب توجه درگزارش تصویری که با تیتر (اینجا کلیک کنید) منتشر شده است تصویر علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به خوبی مشخص است ضمن اینکه از مراسم سایر کاندیداها نیز تصاویر پرجمعیتی انتخاب و لابه لای تصاویر نماینده بویراحمد و دنا در مارگون بارگذاری شده است.

 

نکته جالب توجه  دیگر در این تصاویر این که سایت حامی نماینده بویراحمد و دنا به آن توجه نکرده وجود طبیعت سرسبز  در مناطق گچساران است که در پشت زمینه عکس ها و فولادی وندا به خوبی نمایان است درصورتی که در منطقه سردسیری مارگون بویراحمد در این فصل سرد سال هیچ نشانی از سرسبزی طبیعت وجود ندارد.

 

نکته دیگر این است که این سایت حامی نماینده بویراحمد و دنا از کارناول هواداران تاجگردون در سفرهای تبلیغاتی نیز در گزارش تصویری مارگون استفاده کرده است که در نوع خود جالب توجه است.

 

در زیر تصاویری که از مراسم علی فولادی وندا در دیدار با طوایف گچساران و باشت منتشر شده و این سایت حامی در لابه لای گزارش تصویری حضور نماینده بویراحمد و دنا به مارگون قرار داده است را می توان مشاهده کرد.

 

 

---

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی