نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1394 - 10:42
سه نفر از نامزدهای انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌های جداگانه به نفع مهدی روشنفکر از عرصه انتخابات کنار رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سه نفر از نامزدهای انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌های جداگانه به نفع مهدی روشنفکر از عرصه انتخابات کنار رفتند.

متن این بیانیه‌ها به شرح زیر است؛

حمایت خدارحم آخشیک
خدارحم آخشیک نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌ای به حمایت از مهدی روشنفکر پرداخت.
بنام خدا
مردم شریف و غیور بویراحمد و دنا، هنوز جوهر مرکبی که با شما عزیزان عهد اخوت و برادری بسته‌ام خشک نشده است، آری هنوز این معلم دلسوخته و بی‌زر و زور، سینه چاک خدمت و عدالت است، اما برخی از بد عهدی‌ها و بد اخلاقی‌های انتخاباتی استان سیاست زده و محرومان، قلبم را شکست، و سخت مرا به فکر فرو برد، صداقت و صبوری شما مردم سلیم النفس و دورنگی و سیاه بازی جماعت سیاس، مرا بیش از پیش می‌آزارد و خدا می‌داند که چه شب‌ها از این اندیشه و دغدغه، خواب به چشمم فرو نرفت، و چه سحر‌ها راز دل با حضرت دوست، درمیان گذاشته‌ام و شاید به قول حضرت حافظ «دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند…» تصمیم گرفته‌ام بیش از این فکر و ذهن شما مردم شریف را مغشوش و متلاطم نسازم و به حمایت از برادر عزیز و ارزشمند حاج مهدی روشنفکر، از قطار انتخابات استان، پیاده شده و خدمت به عزیزان را دره‌مان کسوت معلمی تحقق بخشم، دراین ایستگاه پایانی برخود فرض می‌دانم از شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات استان و شهرستان و همراهی و حمایت همه جانبه شما مردم شریف، همکاران فرهنگی اقارب و دوستان، چه حضوری و چه در فضای مجازی، سپاس گذاری وتشکر کنم.
«با سپاس و احترام فرزند کوچکتان، خدارحم آخشیک»


حمایت آیت الله اخلاق پی
آیت الله اخلاق پی دیگر نامزد انتخابات بویراحمد و دنا، طی مراسمی حمایت خود را از مهدی روشنفکر ابراز کرد.


حمایت رهام یزدان پناه
بعد از نشست مهدی روشنفکر با یزدان پناه؛ وی تصمیم به حمایت از روشنفکر گرفتند. رهام یزدان پناه که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام کرده بود با تغییر حوزه انتخابیه؛ شهر تهران را برای رقابت با سایر کاندیدا‌ها انتخاب کرد.
این اعلام حمایت طی مراسمی بزرگ به میزبانی خانواده‌ی یزدان پناه و با حضور اقشار مختلف مردم انجام گرفت.

DSC_0028DSC_0036DSC_0037DSC_0038DSC_0088DSC_0101DSC_0111DSC_0125DSC_0183DSC_0189DSC_0195DSC_0213DSC_0216DSC_0258

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا