نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1394 - 9:04
هدایت خواه گفت: در صورت پیروزی با دو نماینده دیگر مجلس تعامل برقرار می‌کنم و هرگز به دنبال تقابل نیستم و البته عدالت در استان باید رعایت شود و هر سه برای ساختن و آبادانی استان قدم برداریم.

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  تیرتاجی‌های قلات با محوریت قباد نگین‌تاجی شهردار اسبق یاسوج با هدایتخواه دیدار کردند.

کهگیلویه و بویراحمد ۳ نماینده هم‌ وزن می‌خواهد/عزتمان احیا می‌شود
 در این دیدار قباد نگین‌تاجی شهردار اسبق یاسوج اظهار کرد: مشکلات زیادی برای بویراحمد در دوره گذشته ایجاد شد که همه باید دست به دست هم داده و بویراحمد را نجات دهیم.

شهردار اسبق یاسوج افزود: به دور از تعصبات طایفه‌ای و قبیله‌ای وظیفه داریم دست به انتخاب اصلح بزنیم.

وی گفت: باید کسی را برگزینیم که توانمندی‌ داشته باشد و اکنون فردی توانمندتر از هدایتخواه برای حضور در مجلس نداریم.

به همراه موحد و تاجگردون وظیفه ما در بویراحمد انتخاب هدایتخواه است

 

در ادامه دکتر نیکنام وظیفه نماینده را قانون‌گذاری دانست و گفت: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که در سطح کلان توان انجام کارهای بزرگ داشته باشد و بتواند در مجلس عرض اندام کند.

وی گفت: باید کسی را به مجلس فرستاد که ارتباطات قوی داشته باشد و بتواند از عهده وظایف خود برآید.

 

دکتر نیکنام بیان کرد: نماینده‌ای که اعتقاد به نظام داشته باشد و کشور را نفروشد باید انتخاب کرد که همه این خصوصیات در هدایتخواه وجود دارد.

وی افزود: نماینده‌ای باید انتخاب کنیم که عزت بر باد رفته ما را احیا کند که اگر موفق نشویم و نماینده قوی نفرستیم دوباره باید فاتحه خود را بخوانیم.

 

در ادامه محمدپور با بیان این که این افراد از نیکنام‌ها، نگین‌تاجی‌ها و یوسفی‌ها و یزدانپناه‌ها و محمدپورها هستند، افزود: در روزهای آینده خبرهای بهتری خواهیم شنید و افرادی به دکتر هدایتخواه می‌پیوندند که اثرگذاری زیادی خواهند داشت.

 

سپس ستار هدایتخواه کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من هم با شما هم عقیده هستم که استان به نمایندگانی هم وزن نیاز دارد.

 

وی گفت: به دوستان و همراهان گفته‌ام که در صورت پیروزی از من انتظار تقابل با سایر همکارانم در مجلس را نداشته باشید و تنها راه کمک به استان اتحاد هر سه نماینده است.

 

هدایتخواه در همین زمینه گفت: در صورت پیروزی با دو نماینده دیگر مجلس تعامل برقرار می‌کنم و هرگز به دنبال تقابل نیستم و البته عدالت در استان باید رعایت شود و هر سه برای ساختن و آبادانی استان قدم برداریم.

 

وی گفت: وقت ما متعلق به خودمان نیست که بخواهیم درگیر شویم و بجنگیم پس چاره‌ای جز تعامل بین هر سه نماینده در استان نیست.

DSC_0441DSC_0442DSC_0456DSC_0466DSC_0469

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی