نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1394 - 8:58
یادواره شهدای شهرستان بویراحمد بامحوریت اولین شهید کهگیلویه وبویراحمدی مدافع حرم با حضور مسئولان، خانواده شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  یادواره شهدای شهرستان بویراحمد بامحوریت اولین شهید کهگیلویه وبویراحمدی مدافع حرم با حضور مسئولان، خانواده شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

 درآغاز برنامه "پژمان اورنگ "  فرزند اولین شهید کهگیلویه وبویراحمدی مدافع حرم نامه ای از وصایای پدر خود و برای روشن کردن مسیر شهدای مدافع حرم خطاب به همگان قرائت کرد و در پایان همه جوانان این مرزوبوم را ادامه دهنده راه پدر خود وآماده دفاع از حرم عمه سادات برای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب دانست و در آخر بیت شعر زیر را به تمام مردم ایران تقدیم کرد و به سخنان خود پایان داد:

والله اگر سید علی اذن دهد / با کل قوا به کربلا می آییم

 

این برنامه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد در پایان از خانواده سرداران شهید بویراحمدی (سراداران یزدانپناه و سردار اورنگ)و مدافعان حرم کهگیلویه وبویراحمدی تجلیل شد.

 

در این برنامه مداح مطرح کشوری مرتضی طاهری به نوحه سرایی پرداخت، طباطبایی از شاعران مطرح هم استانی و گروه سرود پسران خورشید نیز آثار ویژه خود را که به مدافعان حرم هدیه کرده بودند را ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی