نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1394 - 12:31
کتاب ملی «فتاح»، خاطرات خواندنی و جذاب فتاح محمدی نوجوان پانزده‌ساله‌ای است که در ۱۰کیلومتری بصره به اسارت نیروهای بعثی درآمد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،  "فتاح" عصر ديروز در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد كه از تاریخ 12 بهمن در مصلي شهر ياسوج آغاز به كار كرده است و تا پايان امروز  ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد، با حضور نويسنده كتاب رو نمايي شد.

 

کتاب «فتاح»  از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد است که طی سه سال در ۳۶۰ صفحه گردآوری و تدوین شد و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

 

اين کتاب ملی، خاطرات خواندنی و جذاب فتاح محمدی نوجوان پانزده‌ساله‌ای است که در ۱۰کیلومتری بصره به اسارت نیروهای بعثی درآمد. اسارتی که هشت سال در اردوگاه‌های عنبر و موصل به طول انجامید.

 

دکتر فتاح محمدی در آن سالها عضوی از گروهی مخفی به رهبری مرحوم حاج علی‌اکبر ابوترابی(ره) بود که در اسارت نیز دست از مبارزه برنداشتند و هم اكنون معاون سياسي و امنيتي استانداري كهگيلويه وبويراحمد را بر عهده دارد.

 

وی در اين برنامه با بيان بخشي از خاطرات خود از جمله ویژگی های شاخص این کتاب را صداقت در روایت و تدوین به دور از خیال پردازی های مربوط به ژانر رمان، نثر روان و ساده، سهولت برقراری ارتباط متن کتاب با خواننده، باور پذیری، تاثیرگذاری عمیق، زیرنویس های به جا، مفید و مستند برای درک بیشتر مطالب عنوان کرد.

 

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی