نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. دى 1394 - 14:42
یکی از مغازه داران شهر لیکک بعد از یافتن تعدادی النگوی طلا به ارزش 110 میلیون ریال آنها را به صاحبش برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، جا نمحمد حکیمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری آوای ماغر در این زمینه گفت:نزدیک به ساعت 8 صبح بود، داشتم محیط جلوی مغازه را آب پاشی می کردم که متوجه یک پلاستیک سیاه شدم .

 

 

حکیمی افزود:پلاستیک را برداشتم که در سطل آشغال بیندازم ، در این لحظه متوجه وجود اشیاء سنگین در آن شدم ؛وقتی درب پلاستیک را باز کردم دیدم چند جفت النگوی طلا هستند .

 

وی گفت: هر چه اطراف را گشتم کسی پیدا نشد، به مغازه داران همسایه خبر دادم اگر کسی سراغ طلای مفقودی گرفت به من اطلاع دهید.

 

این فروشنده امین ادامه داد:نزدیک غروب برادر صاحب طلاها آمد و نشانی آنها را به من داد که به خاطر احتیاط تقاضای فاکتور کردم و صبح روز بعد طلاها را با حضور چند نفر معتمد تحویل صاحب دادم.

 

حکیمی تصریح کرد:طلاها که ارزش 110 میلیون ریال داشتند،متعلق  به یک زوج جوان بود که قصد خرید منزل داشتند و به همین خاطر می خواستند آنها را بفروشند.

 

 

 این فروشنده امین با تاکید بر این موضوع که مردم باید همیشه به فکر قیامت خود باشند،گفت:باور کنید اگر ارزش این جواهرات چندین برابر هم بود باز هم آنها را به صاحبشان برمی گرداندم.

 

منبع:آوای ماغر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی