نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1394 - 23:12
باحضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:
اولین یادواره 16 شهید دهستان چنار بویراحمد برگزار شد + تصاویر
اولین یادواره شهدای گمنام و 16 شهید دهستان چنار بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور این دهستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اولین یادواره شهدای گمنام و 16 شهید دهستان چنار بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور این دهستان در مسجد امام حسین(ع) هادی آباد سرچنار برگزار شد.

 

در ابتدای این یادواره سرهنگ دوم پاسدار علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهدا استخوان های آنها ستون محکم عزت، حیثیت و هیمنه جمهوری اسلامی است و تکلیف ما در این زمان حفظ ارزشهایی است که شهدا از آن دفاع کردند.

 

وی در ادامه به اهداف برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و افزود:هدف از این یادواره ها قدر شناسی نسل سوم و چهارم انقلاب از شهدا و خانواده های شهدا است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار ستیزی، تداوم راه استکبار ستیزی و تقویت روحیه مقاومت که مورد نظر مقام معظم رهبری است از دیگر اهداف این برنامه هاست زیرا به برکت همین خون شهدا الحمدالله امروز کشور ما از لحاظ امنیتی به اطمینان کامل رسیده است.

 

ستوده نیا بیان داشت: به برکت خون شهدا است که ارتش و سپاه ما در آمادگی بی نظیر به سر می برند و هر جا دشمن نفوذ کند مانعی به نام جمهوری اسلامی ایران سد راه خودش می بیندو این عینیت یافتن فرمایش حضرت امام است که فرمود:" انقلاب ما  به دنیا صادر خواهد شد".

 

وی در پایان به درخواست شهدا در مقابل این همه فداکاری و جان فشانی در مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: امروز شهدا در مسائل داخلی از حجاب، امر به معروف، نهی از منکر، نماز اول وقت از ما می پرسند و قطعا از مطلوب مورد نظر مقام معظم رهبری است خواهند پرسید و نکته ای که رهبری بیش از 70بار در سخنرانی های گذشته بر آن تاکید کرده است کلمه "نفوذ" است و انشاالله خداوند توفیق بدهد که گفتار شهدا را به عمل تبدیل کنیم.

 

 اسامی 16 شهید روستای چنار شهرستان بویراحمد عبارتند از : سردار شهید صفرعلی الگامه، سردار شهید محمدلطیف فر، پاسدار شهید قربان عادل نژاد، بسیجی شهید کرم اله افشار، بسیجی شهید رضا بازیر، دانشجوی شهید رضا فلی پور، دانشجوی شهید سید رضا موسوی(بازیر)، شهید شرمت اله داوریان اصل، شهید چراغعلی پرهود، شهید محمدعلی شهبازپور، شهید محمد غفوری فرد، شهیدصیدی آرمین، دانشجوی شهید علیداد پور قندی، شهید فرهمند تیل و شهید چنگیز محمدی زاده./

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی