نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1394 - 10:15
با حضور جوانان دوست‌دار طبیعت و شهردار یاسوج، برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار یاسوج از زباله انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز تعدادی از جوانان دغدغه‌مند طبیعت به همراه شهردار یاسوج و جمعی از پرسنل شهرداری پایتخت طبیعت ایران برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار از زباله را انجام دادند.

 

در این برنامه که از ورودی پارک آبشار یاسوج از مقابل امامزاده عبدالله (ع) آغاز شد تعداد بسیار زیادی از جوانان دوستدار طبیعت این برنامه را در سطح گسترده‌ای انجام دادند.

 

پس از برگزاری این برنامه، افراد حاضر با اجتماع در محل نمازخانه پارک آبشار در خصوص موضوع پاکسازی طبیعت از زباله‌ها با مسئولان امور شهری یاسوج بحث و تبادل نظر کردند.

 

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این آیین با بیان اینکه شهر یاسوج مقصد گردشگری برای استان‌های همجوار و بسیاری از استان‌های جنوبی است، اظهار کرد: به دلیل نزدیکی شهر یاسوج به استان‌های جنوبی در فصل تابستان مهمانان و مسافران زیادی به این شهر وارد می‌شوند که باید تصویری زیبا از شهر خودمان را برای آن‌ها خلق کنیم.

 

شهردار یاسوج با قدردانی از جوانانی که برای طبیعت دل می‌سوزانند، تصریح کرد: آینده کشور متعلق به چنین جوانانی است که برای طبیعت و محیط زیست خود دل می‌سوزانند و این‌ها در آینده مسئولانی مسئولیت‌پذیر خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:بویرنیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی