نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1393 - 10:00
پارک منطقه تلز الی شهر یاسوج با توجه به انتشار گزارش های پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل مبنی بر وضعیت نامناسب این پارک در مدت سال های گذشته این روز ها با تلاش مجموعه شهرداری یاسوج در حال تکمیل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، منطقه تل زالی، جمعیت زیادی از شهر یاسوج را در خود جای داده است اما در این منطقه هیچ پارک و مرکز تفریحی ای برای اهالی آن وجود ندارد.

 

گفتنی است در سال های گذشته و پس از گیر و دارهای فراوان، زمینی روبروی مخابرات فجر جهت احداث پارک در این منطقه اختصاص داده شد که  به دلایل نامعلوم ادامه روند این پروزه تا تکمیل شدن متوقف شد.

 

 

این در حالی است که در مدت اخیر با توجه به گزارش های گوناگونی که این پایگاه خبری در مدت یک سال گذشته در {اینجا} در مورد وضعیت نامناسب این پارک منتشر کرده شاهد ادامه روند این پروژه توسط شهرداری یاسوج بودیم.

 

شهرداری یاسوج در مدت اخیر شروع به فعال سازی این طرح راکد در مرکز استان کرد که تصاویر زیر فعالیت  شهرداری یاسوج در  جهت تکمیل این پروژه در منطقه تل زالی شهر یاسوج را نشان می دهد.

 

روند تکمیل پارک منطقه تل زالی  شهر یاسوج

 

بعد از گذشت چند ماه و اقداماتی که شهرداری یاسوج برای این پارک محلی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد انجام داد این روز ها شاهد زیبا شدن فضای  تفریحی این منطقه و خوشحالی مردم ولایت مدار این منطقه از مرکز استان هستیم.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/05/20150114_195600_0.jpg

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/05/20150114_195613.jpg

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/05/20150108_201807.jpg

 

امید است مسوولان شهرداری یاسوج که کار تکمیل پارک محلی منطقه تل زالی شهر یاسوج را شروع کرده اند در جهت تکمیل شدن نهایی این پارک تلاش های خود را تا  ادامه دهند.

 

گفتنی منطقه تل زالی شهر یاسوج بر اساس نقشه جغرافیایی استان در مرکز شهر یاسوج واقع شده است و مردم این منطقه  در جنگ 8 سال دفاع مقدس 14 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

 

تصاویر فعلی پارک منطقه تل زالی شهر یاسوج را در زیر مشاهده نمایید.

تاثیر گذاری گزارش چهارفصل در تکمیل یک پروژه شهر یاسوج
تاثیر گذاری گزارش چهارفصل در تکمیل یک پروژه شهر یاسوج
پارک منطقه تل زالی شهر یاسوج
پارک منطقه تل زالی شهر یاسوج
پارک منطقه تل زالی شهر یاسوج
پارک منطقه تل زالی شهر یاسوج

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی