نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1393 - 9:59
مبلمان فروشی های شهر یاسوج با ورود محصولات غیرفرهنگی غربی تحت تاثیر هجمه فرهنگی غرب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دشمنان نظام جمهوری اسلامی بعد از ناتوانی در جنگ سخت سالیان زیادی است که به جنگ فرهنگی علیه کشور های اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران روی آورده اند و در این جنگ به دنبال وارد نمودن ضربه به نظام اسلامی و تغییر سبک زندگی اسلامی هستند.

 

 

این روز ها اگر سری به بازار های شهر خودمان زده باشیم حضور کالاها و نرم افزار های  وارداتی از غرب را مشاهده می کنیم که با هدف گذاری،  برنامه ریزی خاص و با قیمت های مناسب متناسب با قشر های مختلف به فروش می رسد.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/04/20150109_084518.jpg

 

گفتنی است در کالاهای وارداتی که از غرب و کشور های غربی به کشور وارد شده نقش و الگو هایی را مشاهده می کنیم که قبل از ورود این نقش ها و الگو ها به بازار یک برنامه ریزی رسانه ای چندین ساله برای معرفی این الگو ها و نماد ها صورت گرفته است.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/04/20150109_084511.jpg

 

این در حالی است که دشمن توانسته با عرضه این محصولات با قیمت پایین در کشور های اسلامی و هجمه فرهنگی تا حدی به این موفقیت خود دست پیدا کند.

 

خبرنگار چهارفصل با بررسی که از برخی از مبلمان فروشی های شهر یاسوج انجام داد با صحنه های از تصاویر الگو های غربی و بازی جاسوسی غرب که بر روی لوازم خواب کودکان نقش برجسته بود مواجه شد.

 

گفتنی است در این  الگو ها بعضا تصاویر نیمه لخت و لختی از الگو ی تحمیل شده غرب به کشور های دیگر و از جمله نماد های وابسته به رژیم صهیونیست مشاهده می شود که این نشان از هجمه فرهنگی دشمن برای نفوذ در ذهن نوجوانان و جوانان این مرز وبوم است.

 

این در حالی است که برخی از خانواده ها با عدم آگاهی از برنامه فرهنگی دشمن ونبود کالاهای ایرانی  مناسب اقدام به خرید این وسایل برای اتاق کودک و نوجوان خود می نمایند.

 

لازم به ذکر است که در کشور ما در بحث الگو سازی برخی از چهره ها  برای کودکان شاهد معرفی  عروسک های  دارا و سارا بودیم  که متاسفانه این الگو سازی با توجه به زحماتی که کشیده شد به دلیل قیمت بالای خرید این محصول و عدم برنامه ریزی رسانه ای در کشور نتوانست جایی در بین خانواده  ها و کودکان ایرانی باز کند.

 

امید داریم که مسوولان فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد و به طبع آن مسوولان کشوری در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از طرف مقام عظمای ولایت نامگذاری شده است در مرحله اول با نظارت بر ورود کالاهای خارجی به صنف های مختلف  جلوی برخی از این محصولات غیرفرهنگی را بگیرند.

 

مسوولان در در مرحله دوم لازم است  تدابیری بیاندیشند که هر ساله شاهد معرفی چندیدن الگوی اسلامی ایرانی  از طریق رسانه ها، محصولات به نوجوانان، کودکان و جوانان باشیم.

 

تصاویر حضور برخی محصولات غیرفرهنگی غرب در مبلمان فروشی های شهر یاسوج را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

 مبلمان فروشی های شهر یاسوج مورد هجمه فرهنگی غرب قرار گرفت
 مبلمان فروشی های شهر یاسوج مورد هجمه فرهنگی غرب قرار گرفت
 مبلمان فروشی های شهر یاسوج مورد هجمه فرهنگی غرب قرار گرفت
 مبلمان فروشی های شهر یاسوج مورد هجمه فرهنگی غرب قرار گرفت

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی