نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1393 - 12:12
شب گذشته همايش شكوه هجرت از طرف بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد در سالن حكيم جرجاني دانشگاه علوم پزشكي ياسوج برگزار شد و به رسم هميشه از گروه‌هاي برتر و دانشگاهيان همراه تجليل شد.

به گزارش چهارفصل نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، به همت بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همايش شكوه هجرت با حضور گروه‌هاي جهادي دانشجويي و فعالان دانشگاهي اردوهاي جهادي، فرمانده سپاه فتح استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دگیر مسئولین استانی ديشب در سالن حكيم جرجاني دانشگاه علوم پزشكي ياسوج برگزار شد.

 

مسئول بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد در اين مراسم كه با حضور گروه هاي جهادي دانشجويي استان، مسئولان استاني، مديران دانشگاهي و فعالان دانشگاهي برگزار شد، بسيج را عامل شورآفريني دانست و گفت: مأموريت بسيج اميد آفريني براي دوستان است كه اين شور و اميد موجب بيم آفريني براي دشمن مي‌شود.

 

شهرام مهدوي مطلق افزود: بسيج احياگر اسلام ناب محمدي (ص) به فرمان رهبر و مقتداي خود است و امروز از دستاوردهاي اسلام و انقلاب به رهبري مقام معظم رهبري حفاظت و صيانت مي‌كند.

 

وي گزارش مختصري از فعاليت گروه‌هاي جهاي دانشجويي ارائه كرد و گفت: 18 گروه جهادي دانشجويي از دانشگاه‌هاي مختلف استان،‌ طي سال اخير به فعاليت و خدمت رساني در بيش از 20 نقطه محروم پرداختند كه اين فعاليت‌ها در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، عمراني، كشاورزي، آموزشي،‌ بهداشتي و اقتصادي بود.

 

در پايان اين مراسم از گروه‌هاي برتر جهادي دانشجويي و فعالان دانشگاهي اين عرصه تجليل شد.

انتهای متن/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی