نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1393 - 12:52
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در در جلسه پرسش و دانشجویان شهر یاسوج در مورد بحث مذاکرات هسته ای و عدم اعتماد به امریکا در یاسوج سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دومین نشست و جلسه پرسش و پاسخ  دانشجویان در موضوع انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی با استاد عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران شب گذشته در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

 

عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ابتدا به موضوع استکبار ستیزی ، جنگ طلب  و اهل ستیز نبودن نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: تعبیری که ما در کشور به عنوان استکبار ستیزی مطرح می کنیم منظور مقابله و زیر بار ظلم نرفتن است نه ظلم کردن.

 

وی افزود: برخی ها طی ماه های اخیر این گونه بیان می کنند که کشور ما خواهان ستیز با امریکا هست و این فرهنگ را به تاسی از مارکسیسیت ها دریافت نموده ایم که این حرفها حرف های پوچ و بی منطقی است.

 

سلیمی نمین در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) اشاره کرد و گفت: لانه جاسوسی امریکا در ایران به دنبال نقض استقلال  انقلاب اسلامی بود که دانشجویان پیرو خط امام برای مقابله با زورگویی آمریکا در کشور با احترامی که برای مستشارنشان داشتند این مکان را تسخیر نمودند.

 

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه به صحبت های عده ای در کشور مبنی بر اینکه شما با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در کشور دشمن سازی نمودید ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران حرکتی برای توقف دشمنی  و مقابله با زورگویی کشور امریکا در داخل بود.

 

سلیمی نمین در ادامه در مورد موضوع مذاکرات،بازخوانی فتنه 88، موضوع گروههای تکفیری و مشکلات دانشگاه آزاد در زمان جاسبی به سخنرانی پرداخت.

 

سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 
سلیمی نمین
 

سلیمی نمین

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی