نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1397 - 8:03
دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از عدم حضور نماینده بویراحمد و دنا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از عدم حضور نماینده بویراحمد و دنا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج واکنش نشان داد: «ضمن عرض سلام ادب و احترام محضر زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شفافیت عملکرد و پاسخگویی مسئولین در اقدامی آتش به اختیار , بارها تشکل های دانشجویی از جنابعالی دعوت گردیده که در جمع دانشجویان حضور به هم رسانده و ضمن تبیین عملکرد خود در دو دوره نماینده ای مجلس پاسخگوی سوالات این شورا که برگرفته از افکار عمومی است  باشید , ولی پاسخ دانشجویان را رد کردید.

 

---
 
مصطفی توحیدی فر دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد در این باره از عملکرد دوره نماینده ای آقای زارعی بیشتر انتقاد کرد.
 
وی افزود :  با توجه به گذشت دو دوره از اعتماد مردم شریف و ولایتمدار شهرستان های بویراحمد و دنا به آقای زارعی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، مجموعه های سیاسی وظیفه خود را در آن دید که با برگزاری برنامه ای برای پاسخگویی به شبهات و مسائل منطقه ، در دانشگاه و در میان دانشجویان از جناب اقای زارعی  دعوتی به عمل آورد.
 
 
این فعال سیاسی افزود: به همین ترتیب چندین نامه به نماینده ارسال شد ولی متأسفانه هیچگونه جوابی و احترامی به این دعوتنامه ها داده نشد.
 
 
وی ادامه داد: دغدغه دانشجویان مطمئنا دغدغه های مردم است و این جلسه می تواند زمینه ای برای پاسخگویی به عملکرد نمایندگان مجلس باشد.
 
 
توحیدی فر اضافه کرد: البته نماینده مطمئنا به دانشجویان احترام خواهند گذاشت و به دعوتنامه ها و با حضور در این جلسه حرمت و شأن دانشجو و مردم را خواهد نمود.
 
 
این فعال دانشجویی اضافه کرد: این جلسه می تواند زمینه ای را برای بیان دیدگاه ها و واقعیت های آنها مهیا کند و مسلمأ نمایندگان خواهان دفاع از عملکرد خود هستند و چه جایی بهتر از دانشگاه.
 
 
وی گفت: ضمن اینکه بنده از تمامی خبرگزاریهای استان جهت حضور در این مراسم دعوت می کنیم که این مراسم را پوشش دهند و مردم را از واقعیت ها و مسائل مربوطه بی اطلاع قرار ندهند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی