نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1396 - 19:56
در آوردن روسری آغاز بی حیایی است ،نیازی به ورود نیروهای امنیتی و دستگیری نیست و کمی جلوتر برویم ،از روسری عبور خواهند کرد و حتما ، هویت ها برملاء خواهد شد و آن موقع مردم خود بهتر می دانند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در یادداشتی نوشت: در آستانه چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی قرارگرفته ایم،به کوری چشم دشمنان انقلاب که نمی خواستند این روزها را ببینند و یا باور نداشتند ،در عین ناباوری و سال ها وعده و وعید و تعیین زمان برای سقوط این نظام ،اکنون دیوانه وار برای ابراز وجود  که ناشی از عقده حقارتشان در نزد ملت بزرگ ایران  است دست به هر کاری می زنند .

چهل سال است سطل زباله و لاستیک و آشغال ، آتش می زدند و فیلم می گرفتند  و البته دستمزدشان را هم دریافت می نمودند و اعلام می کردند که کار انقلاب تمام است و یه روز برای نوری زاد و روز دیگر برای هخا و روزی برای مریم قجر و ربع پهلوی و دیگر اربابان ،بلیط هواپیما رزرو می نمودند  و نشد .

فضای مجازی راشلوغ کردند و  مدتی سرچهار راه ها و پشت چراغ قرمزها،خودشون را به رنگ افراد ناتوان و مشکل دار در می اوردند و   دست به گدایی می زدند و علیه انقلاب هشتک می زدند که مردم از گرسنگی دارند می میمرند،غافل از اینکه چهره شان هویدا بود  و قیافه های روزمزدشان کاملا پیدا .بعد از آن به سطل های زباله روی آوردند و در کوچه و پس کوچه ها خود را رو سطل زباله و گاهی داخل سطل زباله می انداختند و عکس و فیلم تهیه و می فروختند و براشون پخش می کردند که ملت ایران از گرسنگی به سطل های زباله رو آورده اند و کار انقلاب تمام است تا جاییکه ترامپشان عم توئیت کرد که مردم ایران از گرسنگی دارند می میمرند .

براندازان سطل زباله ای غافل و بارها عرض کردم که احمقند ،چرا که انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان و مستضعفان و محرومان و ضعفای مظلوم شرق و غرب و بود که کسی جز خدا نداشتند. جنگ ما جنگ فقر و غنا بود و مستضعفین ایران که صاحب انقلاب شدند ،با عزت زندگی کردند ،در اوج نداری سراز سطل زباله و گدایی و ....در نمی آوردند و همواره یا راهی می ساختند و یا راهی پیدا می کردند و این زباله گردی ،سناریوی نخ نما شده ی براندازان بوده و هست .

این افراد خودشون را کشتند تا شب چندتا شعار بنوسیند و فیلم بگیرند ،ولی چیزی عایدشان نشد ،در بین اعتراضات به حق و طبیعی مردمی حضوریافتند و شعارهای بی ربط و توهین آمیز دادند و رسوای عام و خاص شدند و اینک برای عقده گشایی و فرار از عقده حقارت ،به صورت روزمزد ، می پرند رو پست برق و روسری در می آورند و خودشان هشتک می زنند ،دختر میدان انقلاب .
اما اینان به آخر خط رسیدند ،در آوردن روسری دربین مردم ،آغاز هویدا شدن هویت واقعی براندازان انقلاب است ،شاید پیشرفت هم کرده باشند ،چون نهایت هدفشان همین روسری و چادر و ... بود و در آوردن روسری روپست های برق ،بیش از آنکه آغاز یک جنبش باشد در ایران اسلامی که حیا و عفت خط قر مز همه جریانات سیاسی نظام است ،خط پایان ماراتن براندازان انقلاب در مصاف چهل ساله با انقلاب است .

در آوردن روسری  آغاز بی حیایی است ،نیازی به ورود نیروهای امنیتی و دستگیری نیست و کمی جلوتر برویم ،از روسری عبور خواهند کرد و حتما ، هویت ها برملاء خواهد شد و آن موقع مردم خود بهتر می دانند . 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی