نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1396 - 13:57
قرار بود با هم در اعتراض به برخی مشکلات معیشتی،موسسات اعتباری و پارتی بازی ها و .... مشکلاتی از این قبیل تجمع کنیم و حرفمان را به گوش مسئولین اجرایی کشور و استان ها برسانیم و خوب جلو می رفتیم ،اما حالا که یه عده مرفه بی درد و مزدور و مزد بگیر بیگانه آمده اند و علیه نظام شعار می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد، طی چند روز اخیر شاهد تجمعاتی محدود در شهرهای مختلف کشور بوده ایم.

یکی از مخاطبان سایت چهارفصل با ارسال یادداشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: قرار بود با هم در اعتراض به برخی مشکلات معیشتی،موسسات اعتباری و پارتی بازی ها و .... مشکلاتی از این قبیل تجمع کنیم و حرفمان را به گوش مسئولین اجرایی کشور و استان ها برسانیم و خوب جلو می رفتیم ،اما حالا که یه عده مرفه بی درد و مزدور و مزد بگیر بیگانه آمده اند و علیه نظام شعار می دهند و مشخصا ولی فقیه را نشانه رفته اند و ما که همگی درد مشترکی به نام اقتصاد و معیشت داشتیم و داریم، توجه نمی کنیم و به این مزدورا مجال می دهیم ،باید بدانیم که همین تکه اعتراض به حقمان را هم به سخره گرفتند و نمی دانیم که شعار دهندگان انحرافی در تجمعات مسالمت آمیز ،با اختلاس گران و رشوه بگیران و پارتی بازها و مفسدین ،دستشون تو یه کیسه است و بیچاره ماها که فراموش کردیم مشکلات خود را .بیچاره ما ها که یه لحظه داشتیم مسئولان بی تدبیر را بیدار می کردیم ،اما فرصت طلبان مجال ندادند.حال دیگر با هم نیستیم ،در تجمعی که از آن بوی فتنه بیاید شرکت نمی کنیم ،دیگه بترسید   خوب بترسید و سرگذشت فتنه گران قدری چون موسوی و کروبی را بخوانید ،شما ها که عددی نیستید که بخواهید در مقابل این نظام قد بکشید ،دیگر نیازی به حضور یگانه ویژه نیست ،خودمان یگان ویژه انقلاب و نظام و ولی فقیه هستیم ،خودمان که تا دیروز کف خیابان شعار می دادیم اما دیگر این تکه نون زهرماری را هم نخواستیم ،و می دانیم بزرگترین سرمایه ما امنیت ،ماست و آن هم فقط در سایه ولی فقیه حاصل شده است ،پس بترسید. که فردا هم به خیابان باشما می آییم ،اما این بار کفن پوش خواهیم آمد.

انتشار این یادداشت الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی