نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1395 - 12:58
مسئولان و متولی فرهنگی دانشگاه و تمام دانشجویانی که دغدغه دین و آرمان های انقلاب را دارندوقت ان رسیده که دراجرایی کردن قوانین ،عملی کردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر قدم بردارند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، وحید پیام دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیام نور در یادداشت ارسالی خود به این پایگاه خبری نوشت: مسئولین دانشگاه مسئله حجاب را جدی بگیرند. وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ (نور/31)

و زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسرى خود را بر سینه خویش [فرو] اندازند.

امام خامنه ای : هم براى حفظ عزت کشور و پیشرفت کشور، وضع حجاب را، وضع عفاف را، وضع تقیدات و پایبندى را خانمها باید مراقبت کنند ؛ این وظیفه است .حجاب از مسائل ضروری و غیرقابل انکار دین اسلام است که با عقاید و باورهای مسلمانان در ارتباط است.

خدایا توخودت شاهد باش که برای اجرای احکام اسلامی وبا نیت نهی از منکر و تذکر به مسئولان به پا خواسته ایم ومقصودمان اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری است.

آزادی به شکل غربی نتیجه ای جز تباهی جوانان ندارد و از نظر اسلام وعقل محکوم است و بر همه ی ما و مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است واز آزادی های مخرب باید جلوگیری شود و از آن چه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی ومخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول هستند.

 با گذشت تنها چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تحمل رنج های بی دریغ و دردهای فراوان مردمان این مرزهای پرشهید برای وصول به آرمان های اسلامی به حق شایسته نیست در مکانی همچون دانشگاه که نماد فرهنگ متعالی یک کشور است این چنین شاهد پایمال شدن ،کج دهنی و بی حرمتی عده ای هرچند اندک به اعتقادات دینی مان و از آن ناگوارتر عبور بی توجه مسئولان دانشگاه از کنار آن باشیم.

هم اینک فضای دانشگاه پیام نور گچساران که باید محیطی سالم ،مناسب و مساعد برای رشد علم واعتقاد باشد آن چیزی نیست که از یک دانشگاه در کشور اسلامی انتظار می رود.از سوی دیگر سهل انگاری مسئولان دانشگاه به حدی رسیده که عده ای از دانشجویان دانشگاه را تبدیل به جولانگاه وظاهرپرستی خود نموده و فضای عمومی دانشگاه را با حریم خصوصی خود و یا حتی با جایی دیگر اشتباه گرفته اند و با هر پوششی در دانشگاه جولان میدهندکه زبان از گفتن آن شرم دارد.

مسئولان و متولی فرهنگی دانشگاه و تمام دانشجویانی که دغدغه دین و آرمان های انقلاب را دارندوقت ان رسیده که دراجرایی کردن قوانین ،عملی کردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر قدم بردارند.حق مسلم هر دانشجویی است که دانشگاهی با محیطی سالم وبه دور از آلودگی های اخلاقی داشته باشند اما بی توجهی به حجاب و ترویج بدحجابی تجاوز به حقوق دیگر دانشجویان است.

هیچ کس مدعی نیست که با برخورد انضباطی صرف مسئله حجاب در دانشگاه حل میشود.اما این اقدام شکستن قانون را برای هنجارشکنان هزینه دار می کند.

اما در این بین آنچه بیش از همه دل ما را به درد می آورد این است که با کمال تاسف و شرمساری باید اذعان کنیم مسئولان دانشگاه پیام نور گچساران  خواسته یا ناخواسته  با سکوت، انفعال و بی برنامگی خود فضا را برای جولان این افراد هنجار شکن فراهم کرده اند.

دراین خصوص از مسئولین دانشگاه پیام نور خواستاریم تا وضع از این بدتر نشده و استانه تحمل دانشجویان انقلابی لبریز نشده با اقدامات قانونی با معدود افراد ساختارشکن که با هنجارشکنی خود  فضای ارام وسالم تحصیل را در دانشگاه سلب کرده اند برخورد نمایند.

درپایان این این کلام رهبر کبیر انقلاب را به متولیان امر گوشزد میکنم اگر دانشگاه را سست بگیریم وازدست برود همه چیزمان ازدست رفته است.

والسلام

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی