نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1395 - 12:46
شرکت در امتحانات یعنی پاسخ به عملکرد چند وقت خود، طبیعی هست که اگر ظرفیتی برای کسی قائل شدید، بازخورد را از وی نیز بخواهید.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، علی رفعتی در یادداشتی نوشت: همین الان که این قلم را جهت خاطره و عبرت خود می نویسم، عده ای دانشجو نیز  درجای دیگر کاغذهایی را جهت اثبات یادگیری علوم مربوطه برای اساتید سیاه می کنند.

شرکت در امتحانات یعنی پاسخ به عملکرد چند وقت خود، طبیعی هست که اگر ظرفیتی برای کسی قائل شدید، بازخورد را از وی نیز بخواهید.

ای کاش برای مسئولین میز امتحان برگزار می شد از نوع open book .

سؤال، در صفحه ۵۷ تاریخ چه اتفاقی رخ داد؟؟؟(راهنمایی، با مراجعه به صفحه ارجاع داده شده، جواب highlight شده است، کتاب نیز در اختیار شماست، فقط کافی است از رئیس دفترتان بخواهید صفحه مورد نظر را پیدا کنند، لازم به نوشتن نیست، نگاه شما برای ما کافی است و از نظر ما نمره کامل را گرفتید.)

سؤال بعدی، آیا قبل از این امتحان، سند_دانشگاه_اسلامی که مربوط به حیطه کاری مسئولین دانشگاهی می باشد به گوشتان خورده است؟ ( در صورت شنیدن این نام، ۲۵٪نمره و در صورت رؤیت این نام حتی به صورت اتفاقی، ۵۰٪ نمره و در صورت مطالعه فهرست۷۵٪ نمره و در صورت قرائت کامل این سند، نمره کامل به همراه یک بسته همراه آموز مسئولیتی به شما اطلاق خواهد گرفت.)

جایزه، در صورت دریافت نمره کامل از سؤالات بالا عنوان ذخیره مالی به شما تعلق خواهد گرفت، چرا که شما موفق شدید هزینه خرج شده برای جنابتان را به خوبی استفاده کنید در صورت نگرفتن نمره لازم و کافی با مراجعه به ﷼ آدرس زیر خودتان را پیدا کنید، شروع، ایران سال ۴۲ تا امروز، راه نزدیک تر مراجعه به صحیفه آقا روح االله.

حال با خیال راحت بگویم که آن سیاهی دانشجو ارزشش بر سفید نمایی مسئولین بر چهره دانشجو و دانشگاه و مردم، بیشتر نباشد کمتر نیست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی