نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1394 - 13:32
نتیجه تایید صلاحیت ها مشخص شده و حالا می توان با بررسی دقیق وزن و توانایی کاندیداهای موجود، به دنبال فردی از میان آن ها بود که بتواند عزت بر باد رفته بویراحمد را باز گرداند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ محمدرضا احمدی نوشت: با اعلام رسمی نتایج تایید صلاحیت نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان حالا رقابت انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در حال به اوج رسیدن است.

 

اگر در روزهای گذشته اخبار رسانه ها و مطالب شبکه های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی ورصد کرده باشید پرتکرار ترین موضوع درباره انتخابات حوزه بویراحمد و دنا کلید واژه ( عزت بویراحمد) است.

 

این کلید واژه از دل بحث و بررسی های مردم این شهرستان ها بیرون آمد. از دل گپ و گفت های خانوادگی درباره عملکرد نماینده فعلی بویراحمد و دنا و وزن و عملکرد این نماینده در مقابل نمایندگان دیگر شهرستان های استان و کشور.

با رصد مطالب رسانه های استان و شبکه های اجتماعی  می توان دریافت که مردم حوزه بویراحمد و دنا دوست دارند از میان کاندیداهای موجود کسی را انتخاب کنند که بتواند در کنار نمایندگان دیگر استان خوش بدرخشد و از حق بویراحمد و دنا دفاع کند.

 

کار به جایی رسید که مردم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی استان دست به معرفی گزینه هایی برای بازگشت عزت بویراحمد و دنا زدند.

جمع های خصوصی و عمومی، رسانه ها و محفل های انتخاباتی تنها دو تن را ناجی عزت بویراحمد می دانستند. سید باقر موسوی و ستار هدایتخواه.

 

ویژگی هایی نظیر فن بیان، قدرت و نفوذ کلام، نترسی و شجاع بودن، داشتن موضع ثابت و محکم، داشتن حوزه نفوذ در میان چهره های کشوری، توانایی انتصاب مدیران مهم از شهرستان بویراحمد و دنا و مسایلی نظیر این از موضوعاتی است که مردم به عنوان نقاط قوت موسوی و هدایتخواه عنوان می کنند.

دلایل آن ها برای لایق دانستن این دو تن برای برگرداندن عزت بویراحمد، بیان خاطراتی از عزت بویراحمد در زمان نمایندگی این دو فرد بوده است.

 

آن ها می گویند با رد صلاحیت باقر موسوی تنها گزینه باقی مانده برای بازگرداندن عزت بویراحمد ستار هدایتخواه است.

هدایتخواه که نماینده دوره های هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا بوده است در زمان نمایندگی اش جزو نمایندگان مهم و تاثیرگذار مجلس بود. نطق های محکم،استدلال و بیان قوی و تأثیرگذاری در مجلس در کنار مدیریت قوی برای انتصابات در استان از ویژگی های این فرد در زمان نمایندگی اش است.

 

اگر نگاهی به دیگر کاندیداهای موجود در شهرستان بیندازیم می بینیم که ضعف های موجود در نماینده فعلی در آن ها نیز وجود دارد. شاید در برخی زمینه ها تخصص داشته باشند اما نه تجربه مدیریتی هدایتخواه را دارند، نه  توان و تجربه عملیاتی و اجرایی و نه قدرت سخنوری و مطالبه گری او را.

 

شاهد این مدعا هم افزایش موج پیوستن مردم و گروه های مختلف بویراحمد و دنا به هدایتخواه پس از رد صلاحیت باقر موسوی است.  این روند رو به رشد نشان می دهد که مردم بویراحمد و دنا تصمیم خود را برای کاندید نهایی عزت خواهی بویراحمد گرفته اند و حالا یک بویراحمد است و یک هدایتخواه و یک حماسه دیگر هفتم اسفند 94.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی