نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1394 - 23:24
یاداشت یک بسیجی بویراحمدی متولد31 شهریور68 را به مناسبت 31 شهریور94 را در این پایگاه خبری تحلیلی دنبال کنید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي  چهارفصل، یاداشت محمد امین سازگاری، از بسیجیان بویراحمدی که به مناسبت 31 شهریور ماه سال روز تولدش یاداشتی برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرد به شرح زیر است.

به نام خدا

با عرض سلام خدمت تمامی بینندگان و مخاطبان این وب سایت، بنده هم به نوبه خودم این ایام مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی که دلاورمردان، سلحشوران و ولایتمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درایت ، ایمان و توکل بر خدای تعالی  با هدایت و درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانستند این خطه مقدس از سرزمین پاک و متبرکه را از چنگال دشمن ظالم و مستکبر عراق که با حمایت بلوک غرب نیز در همه موقعیتها ،شرایط و وضعیتها صورت می گرفت را آزاد کنند، به همه مسلمین جهان اسلام تبریک می گویم.

 

در طول این هشت سال جنگ تحمیلی که  نوجوانان ، جوانان و کهنسالان  نگذاشتند حتی یک ذره از این خاک مقدس به دست نااهلان  و آدمهای فاسد دوران حکومت ملعون  صدام بیفتد که سعی داشت که بر این خطه مقدس حکمرانی کند را نجات دهند ،اما خوشبختانه همین افرادی که ما امروزه با آنها  سرو کار داریم روزی از جان و مال  خود گذشتند تا ما جوانان این نظام مقدس در امنیت کامل و دور از هر گونه نگرانی و ناراحتی زیست داشته باشیم.

 

و اکنون ما با هدایت و ارشادهای مقام معظم رهبری حضرت، امام خامنه ای (مدظله العالی) (نایب برحق مهدی موعود ،حضرت امام زمان (عج) این امنیت کامل و در کنار آن حکومتی دموکراسی که در هیچ جا و مکانی از این جهان چنین  حکومتی نمایان نیست،و در مقابل هدف ما جوانان این خطه نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است،تا بتوانیم گوشه ای از الطاف ، محبت ،ایثار و فداکاری این عزیزان را با امید به خدا و با پشتیبانی ، حمایت از ولایت فقیه ادامه بدهیم.

 

بنده حقیر هم از برکاتی که خدای عزوجل  تا الان بهم عنایت داشته، اینکه من همزمان و متقارن با این هفته دفاع مقدس و مبارک در روز31شهریور1368 متولد شده ام .

 

 جنگ امروز ما ،جنگ نرم است جنگی که استعمارگران و دیکتاتوران  بلوک غرب از این اوقات در جستجوی راهها و روشهای تسلط بر مردم سلحشور و ولایتمدار این مرز و بوم هستند که تا الان به هر راه و روش فاسدی متصل شده اند ، خوشبختانه ناامید شده اند و خواهند شد.

 

الهی آمین.

برای تعجیل در ظهور آخرین منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) صلوات.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی