نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. شهريور 1394 - 11:19
کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای در کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به اظهارات صادق زیباکلام مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت:کاسبی رفع حصر و تطهیر فتنه گران ابزار آمریکا و صهیونیسم نوازی عده ای معلوم الحال شده است و این ترجمان دیگری از آمریکایی بودن فتنه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق افزود:آمریکا ستیزی تنها در ایران نیست و امروزه در بسیاری از کشورها شعار مرگ بر آمریکا و نفرت از عملکرد دولتمردان آمریکایی در دول مختلف وجود دارد .

 

 وی بیان کرد: آمریکا ستیزی بر مبنای مقابله با یک نظام تحمیلی جهانی و در راستای رهایی مردم محروم از جهان سلطه است.

 

این فعال فرهنگی ابراز داشت: بعضی مرعوبان غربی علی رغم اینکه برسرسفره نظام اسلامی ارتزاق می کنند، جای نظام غرب و دولت های آمریکا و انگلیس به ملت و مردم خود بدبین هستند و به همین دلیل هم تاکنون به جای طرح موضوع ایران ستیزی و ایران هراسی نظام غرب علیه ایران ، صحبت از غرب ستیزی در ایران می کنند.

 

مهدوی مطلق اظهار کرد: تناقص های گفتاری و رفتاری مرعوبان غربی زیاد بوده است و همواره به غرب و نظام سرمایه داری بیش از نظام دینی و اسلام اعتقاد و گرایش دارند و به جای منابع دینی به نظریات غربی استناد می کنند و اساسا به علوم انسانی اسلامی نه توجهی دارند و نه اعتقادی .

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:این ها منافع ملی را در پیمودن مسیر غرب می دانند و سالهاست در توهم و خواب دو قلو زاییدن سفارت آمریکا در ایران گرفتار هستند و  خود بهتر از هر کسی می دانند که بازگشایی سفارت شنود در ایران اولا خواب تعبیر نشدنی است و ثانیا نه تنها با منافع ملی بلکه با غیرت و عزت ایرانی اسلامی و منافع دینی در تضاد کامل قرار دارد.

 

مهدوی مطلق افزود: کاسبی رفع حصر و تطهیر فتنه گران ابزار آمریکا و صهیونیسم نوازی عده ای معلوم الحال شده است و این ترجمان دیگری از آمریکایی بودن فتنه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی