نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مرداد 1394 - 22:24
سخنی با وزیر محترم کشور
نویسنده: 
امیر افتخاری
دولت تدبیر وامید در استان کهگیلویه و بویراحمد فراجناحی عمل نکرد و اگر جایی مدیری غیر اصلاحاتی است به خاطر این است که یا به زور یک نماینده مانده است و یا نیروی اصلاحاتی مناسب این پست پیدا نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در تعریف دولت فراجناحی به دولتی می گویند که انحصار قدرت در دست یک گروه خاص قرار نگیرد و دولت محدود به استفاده از نیروهای یک جناح  وجریان خاص نباشد .

 

 دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم ،چه در مناظرات انتخاباتی و چه بعد از آن اعلان کرده است که دولت وی از همه نیروها و جریانها ی معتقد به نظام بخصوص معتدلین  در کابینه خود استفاده می نماید  و دولت وی دولت همه جریانهای معتقد به نظام است .

 

شعار رئیس جمهور محترم بارقه امید را در میان طیفهای مختلف به نظام فراهم آورده است . سرقت شعار اعتدال از سوی گروهی که روزی تندروترین گروهها ی سیاسی در کشور بودند در مدت دو سال اخیر  تز عبور از روحانی و شعار اعتدال را در دوسال اخیر به نمایش گذاشته است.

 

 گفتمان دولت یازدهم گفتمان اعتدال طلبی است نه اصلاح طلبی و انحصار طلبی گروههای خاص در کشور بخصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ یقینا نیروهایی که در درون کابینه هستند باید با این چارچوب فکری همخوانی داشته باشند که دولت با تضاد فکری در درون خودش مواجه نشود و باید در کابینه نیروهای همفکر باشند که با رئیس دولت همکاری فکری داشته باشند و بتوانند با تشریک مساعی امورات کشور را اداره کنند بنابراین حق آقای روحانی است که دولت را از افراد همفکر خودش انتخاب کند. اما آیا فلسفه وجودی جریان اصلاحات که بسیاری از نیروهای آنها در حوادث مختلف محورجریانها بودند می تواند بویی از اعتدال داشته باشد ؟!

 

 گویا استان کهگیلویه وبویراحمد تافته جدابافته از کشور است .با نگاهی به چینش نیروهای مختلف در وزرات کشور و استانداری ها بخصوص استان کهگیلویه وبویراحمد کلیه معاونت های استاندار،فرمانداران ،بخشدارن و مدیران کلیدی شهرستان ها همه از نیروهای اصلاحات می باشد و هیچ رد پایی از نیروهای اصولگرا دیده نمی شود ؟!

 

اگردیدید در اداره کوچکی نیروی اصولگرا وجود دارد بدانید یا نفوذ نماینده مجلس بوده و یا آن اداره کارایی لازم را در جامعه نداردویا نیروی اصلاح طلبی جهت تصدی آن پست وجود ندارد ؟!

 

 جناب آقای وزیر! شما را اصولگرا قلمداد می کنند اما در استان ما به جز استفاده از نیروهای اصلاح طلب  و دوم خردادی خبری نیست؟!

 

 آیا خبراز زیر مجموعه خود داری ؟! اولین ویژگی انتخاب یک مدیر در استان ما  این است که باید اصلاحاتی باشد و تعهد ،تخصص ودیگر فاکتورهای شایسته سالاری مظلوم  واقع شده است ؟!

 

جریان اصلاحات  با شعار فشار از پایین و چانه زنی از بالا در استان کهگیلویه وبویراحمد و مظلوم نمایی در تصاحب پست ها حتی آبدارچی در بسیاری از ادارات را تعویض نمودند ؟! و نیروهای اصولگرای استان را در اتاقک های کوچک ( اتاق فکر )فرستاندند ؟! آیا واقعا سنت و روش رئیس جمهور در استان ما پاک سازی جریانی در ادارات و نهادهاست ؟! آیا واقعا کسی در استان ما به شعار رئیس جمهور پایبند بوده است ؟! اینها در شعار می گویند در راستای دولت تدبیر وامید اما در راستای اهداف جناحی ، باندی و جریان  اصلاحات حرکت می نمایند نه دولت تدبیروامید ؟!

 

جناب آقای وزیر! جناحی ، باندی و قومی عمل کردن در استان کهگیلویه و بویراحمد به اوج رسیده است،چاره ای اندیشیده شود که دود آن به چشم مردم میرود.

 منبع:آوای ماغر

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی