نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. تير 1394 - 12:31
اقای نوروزی با حرف های شما به حضار نشان داده شد که در سرزمین برف و افتاب بچه های جبهه انقلاب از دیگران جلوتر هستند و بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند،اقای نوروزی پس از مدت ها دیدیم که فضای ارشاد استان رنگ و بوی شهدا به خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اسماعیل مدبر مقدم در یادداشتی نسبت به حاشیه های برنامه یادواره پدخندق یاسوج نوشت: درود بر حماسه سازان پد خندق درود بر مردانی که اوج نگاهشان افلاک بود! همان هایی که  اسمانی بودند ولی لباس زمینی تنشان بود، افرین بر مردانی که دیروز کشته شدند اسیر شدند و جانباز اما با سنگ و چوب و کلوخ مقاومت کردند و برای همیشه تاریخ در پدخندق ماندگار ماندند و درود بر مردانی که امروز با تمام وجود می جنگند و نمی گذارند که شهرشان سقوط کند.

 

اقای نوروزی قبلا شنیده بودم که شما در حال ساخت تله فیلم پد خندق هستید اما در برنامه یادواره پدخندق انقلابی بودن شما را با تمام وجود حس کردم اقای نوروزی شما تله فیلم دژ خندق را ساختین که این خود جای هزاران هزار افرین دارد و به فرموده حضرت امام خامنه ای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست،پس مطمئن باشید که کار شما در حوزه سینما از جوانان دیروز که دربرابر گلوله ها سینه سپر کردند کمتر نیست.

 

اقای نوروزی با حرف های  شما به حضار نشان داده شد که در سرزمین برف و افتاب بچه های جبهه انقلاب از دیگران جلوتر هستند و بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند،اقای نوروزی پس از مدت ها دیدیم که فضای ارشاد استان رنگ و بوی شهدا به خود گرفت و فضایی معنوی در ماه مبارک رمضان به وجود امد که تشکر از اقای دهبانی پور نیز دارم.

 

 

اما اقای نوروزی کارگردان خوب دفاع مقدس اگر در آن برنامه برخی شبه هنرمندان بر روی تومار پدخندق نوشتند که ارشاد فشنگ تبلیغ میکند خوشحالم که یکی از فرزندان جبهه انقلاب به زیبایی جواب آنها را داد و فرمود که فشنگ ما بال آسمانی دارد، فشنگ هایی که از سلاح رزمندگان خارج میشدند همراه با معنویت بود و برای دفاع از خاک و ناموس بودند.

 

آقای نوروزی اگر هنگام صحبت شما و اجرای برنامه های پدخندق هنرمندنماهایی که روی تومار نوشتند ارشاد فشنگ تبلیغ میکند بیرون جلسه گرفته بودند و با دود سیگارشان به یاد سه شب با مادوکس بودند تقصیر از مدیران اصلاح طلب و اصولگرای گذشته است که اصالت فرهنگ ایرانی و اسلامی و شجاعت و شهامت بزرگان ما را نشان ندادند و همواره با پول بیت المال هزینه کتب امپرسیونیسم و سورءال هنرمندان را تامین میکردند و بدون اینکه بفهمند چه ضربه ای بر سر فرهنگ و اصالت این مرز و بوم میخورد لبخند میزدند و برای انها دست تکان میدادند.

 

اقای نوروزی خوشحالم که امروز می توانم با افتخار بگویم فرزند سرزمین برف و افتاب تاریخ را به زیبایی بازسازی کرد و به انهایی که در مکتب غرب پرورش یافته اند نشان داد مکتب جبهه که برگرفته از مکتب عاشوراست از هر مکتبی پربارتر و غنی تر است…
اقای نوروزی با تمام وجود کارت را ادامه بده و در مسیرت ثابت قدم باش.

مطمئن باش که دعای خیر مادران شهدا همواره بدرقه راهتان خواهد بود…

منبع: سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی