نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. فروردين 1393 - 9:12
منطقه تل زالی، جمعیت زیادی از شهر یاسوج را در خود جای داده است اما در این منطقه هیچ پارک و مرکز تفریحی ای برای مردم این منطقه از مرکز شهر وجود ندارد.

به گزارش چهار فصل، منطقه تل زالی، جمعیت زیادی از شهر یاسوج را در خود جای داده است اما در این منطقه هیچ پارک و مرکز تفریحی ای برای مردم این منطقه از مرکز شهر وجود ندارد.

 

در سال های گذشته و پس از گیر و دارهای فراوان، زمینی روبروی مخابرات فجر جهت احداث پارک در این منطقه اختصاص داده شد.

 

 

عملیات اجرایی پارک حدود 4 سال پیش شروع شد و از خاک برداری تا جدول کشی پارک نیز انجام شد. پس از این، دیگر عملیات اجرایی متوقف شد و از آن موقع تا کنون این پارک بدون اسم شهر یاسوج به همان صورت رها شده است.

 

 این پارک با توجه به اینکه جدول سازی و خاک ریزی آن در همان سال های اول انجام شد و پیمانکار هم در ادامه به دلیل یک سری مسائل مالی  ادامه کار بر روی پروژه را ترک کرد و این پروژه بعد از گذشت 4 سال بیشتر به محلی برای زباله دان و رویش خار تا یک فضای تفریحی تبدیل شده است.

 

این درحالی است که اگر پارک مورد با توجه به موقعیتی که در مرکز شهر دارد فقط عملیات چمن گذاری و تسطیح آن صورت گرفته شود می تواند باعث امیدواری مردمی باشد که یک روزی فکر می کردند با احداث این پروژه یک پارک و فضای سبز در منطقه خود خواهند داشت.

 

امید است که اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج  با تدابیری که می اندیشند توجه بیشتری به این منطقه از مرکز شهر یاسوج  و پروژه های به این شکل داشته در سطح شهر باشند.

 

تصاویر گرفته شده  از این پارک در سال های مختلف را در زیر مشاهده نمایید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا