نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1392 - 0:08
اکران 20 فیلم جشنواره فجر در یاسوج با نسخه «RDH»
مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر خبر داد
اکران 20 فیلم جشنواره فجر در یاسوج با نسخه «RDH»
مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر از اکران 20 فیلم جشنواره فجر در این استان با نسخه «آر‌.دی.‌اچ» خبر داد.

به گزارش چهار فصل ، امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همه مجموعه و عوامل ارشاد اسلامی استان آماده برگزاری جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: تعداد 20 فیلم راه یافته به بخش مسابقه ایران این جشنواره در یاسوج اکران می‌شود.

کمالوندی با اشاره به این که فیلم‌ها در انتظار اخذ پروانه نمایش هستند، گفت: ابتدا یک نسخه ابتدایی به دبیرخانه جشنواره از سوی تهیه کننده فرستاده می‌شود.

مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر در ادامه توضیح روند حضور فیلم‌ها در جشنواره و اکران آن‌ها تصریح کرد: وقتی پذیرفته شدن فیلم به تهیه کننده اعلام شد فیلم برای تدوین نهایی آماده و پس از بازبینی مجدد پرونده نمایش صادر و آماده اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنا به گفته رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها در نسخه «آر.‌دی‌.اچ» پخش خواهند شد و در یاسوج نیز با توجه به وجود زیرساخت لازم، فیلم‌ها در همین نسخه به نمایش در می‌آیند.

این مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو به برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون حضور 8 گروه برگزیده موسیقی از سراسر کشور در این جشنواره نهایی شده است.

وی گفت: موسیقی محلی بوشهر، گروه موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد به خوانندگی کاظم کریمی، یک گروه از اصفهان، گروهی از تهران و بقیه نیز که به زودی حضور آن‌ها مشخص می‌شود در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد این ماه را به عنوان بهار فرهنگ و هنر استان دانست و گفت: باید نشان دهیم که میزبان خوبی برای جشنواره‌های بزرگ هستیم.

کمالوندی تأکید کرد: بی‌شک بدون همراهی و همکاری مردم و مسئولان موفقیتی در برگزاری این دو جشنواره بزرگ در استان کسب نمی‌شود که لازم است همه با توان و همت مضاعف به هر چه بهتر برگزار شدن این دو جشنواره کمک کنیم.

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی