نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1392 - 11:56
بی خبری مسئولین از وضعیت گلزار شهدای یاسوج
سقف گلزار شهدا وضعیت مناسبی ندارد
بی خبری مسئولین از وضعیت گلزار شهدای یاسوج
در بی خبری مسئولین استان،سقف بخشی از گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با خرابی مواجه شده و وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش چهارفصل از یاسوج، بارش چندباره برف در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باعث تخریب بخشی از سقف گلزار شهدای شهر یاسوج شده است.

خبرنگار چهارفصل در بازدید روز پنج شنبه خود از گلزار شهدای شهر یاسوج با صحنه هایی مواجه شد که به هیچ وجه در شأن گلزار شهدای قهرمان این استان نیست.

اولین چیزی که در ورودی گلزار شهدا نظر ما را جلب کرد، عدم پاک سازی برف در محوطه و خیابان ورودی آن بود. شرایط به گونه ای بود که تنها جای عبور یک نفر از آن وجود دارد.

هم چنین تخریب بخشی از سقف و چکه کردن آب از آن باعث شده بود که فرش های داخل ساختمان گلزار جمع شده و در نهایت تأسف، پلاستیک هایی جهت جمع آوری آب در محل های چکه کردن، گذاشته شود.

 

با دیدن وضعیت گلزار شهدا این پرسش مطرح می شود که آيا مسئولان ذیربط بعد از بارش چند باره برف در بویراحمد، براي يك بار هم بازدیدی از گلزار شهداي مركز استان داشته اند تا از نزذيك شاهد وضعيت نامناسب اين گلزار شهدای مركز استان باشند.

به نظر مي رسد مسئولان استان، بازدید سالانه خود از گلزار شهدا را تنها به ایامی چون دهه فجر موكول می كنند و احتمالا در همان بازدید وعده ترمیم گلزار شهدا را خواهند داد.

گزارش:گلستانی

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی