نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1392 - 21:06
سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه گفت: سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار مجمع قاریان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر گسترش فعالیت های قرآنی در استان گفت: در نظام اسلامی قرآن محور است و ما هرچه داریم به برکت این کتاب آسمانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی و توجه به مفاهیم و آموزه‌های این کتاب آسمانی اظهار داشت: در نظام اسلامی که بر پایه دین و عقاید آسمانی شکل گرفته است، سخن پروردگار محور و زیر بنای حکومت است و لازمه موفقیت رسیدن به هدف توجه به این سخنان است.

وی تصریح کرد: اگر ملت ما توانستند به عزت و سربلندی دست یابند از پیروزی انقلاب، مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت‌های گسترده در زمینه‌های مختلف به برکت استعانت و مدد گرفتن از این کتاب آسمانی است.

این مقام ارشد استانی تصریح کرد: اگر احیانا نواقص یا مشکلی در بدنه جامعه ما وجود دارد معلول بی‌توجهی به قرآن  و مفاهیم غنی این کتاب مقدس است، بنابراین لازم است که بیش از هر زمان دیگر نسبت به تعمیم آموزش قرآن و مفاهیم والای آن اهتمام کنیم.

خادمی، استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ قابلیت و ظرفیت بالای فرهنگی بسیار غنی عنوان کرد و گفت: علاوه بر دستگاه‌های فرهنگی که ماموریت اصلی آنها گسترش فرهنگ دینی است بقیه دستگاه‌ها نیز باید از همه امکانات و توان خود در پیشبرد فرهنگ دینی همکاری و مشارکت کنند.

وی تأکید کرد: البته باید دقت شود که در اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص فعالیت‌های قرآنی به دور از هر گونه حساسیت‌های زاید و سیاسی کاری، اقدام کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی