نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1392 - 20:29
نظر زارعی در خصوص فرماندار بویراحمد
در گفت و گو با صبح زاگرس مطرح شد
نظر زارعی در خصوص فرماندار بویراحمد
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بر حفظ پروژه های استانی در لایحه بودجه 93 است.

به گزارش چهار فصل ،غلام محمد زارعی در گفتگوبا خبرنگار صبح زارگرس در مورد نقد های نمایندگان به لایحه بودجه 93  اظهار داشت: بودجه 93 از دو بخش استانی و کشوری تشکیل شده که مهمترین دلیل استعفای نمایندگان استان ها مربوط به اعتبارات ملی پیش بینی شده این لایحه و کاهش آن در بودجه سال 93 است.

وی افزود: نمایندگان استان در مورد این لایحه بیشتر سعی بر حفظ پروژه های استانی و حذف نشدن آن ها در لایحه 93 داشتند.

زارعی یکی از مشکلات اساسی در بودجه سال 93 را حذف شدن بیشتر پروژه های ملی و استانی  دانست و ادامه داد: نماینده های خوزستان و مازنداران  به خاطر حذف پروژه های ملی در استان های خود به نشانه اعتراض از این لایحه استعفاء داده اند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات لایحه بودجه 93 میزان اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه ها است که نسبت به سالهای گذشته کاهش داشته است.

وی در مورد دستورکار مجلس برای حل این مشکلات بیان داشت: مجلس و نمایندگان مردم تلاش بر افزایش اعتبار برای این پروژه ها و به سرانجام رسیدن آنها در لایحه بودجه 93 دارند.

زارع در ادامه خاطر نشان کرد: دولت مردان این بودجه الحاقی  را با توجه به منابع پیش بینی شده ازدرآمد کشور بررسی و به مجلس داده اند و بر این اعتقاد هستند که  نمی توان بیش از منابع پیش بینی شده کشور بودجه را افزایش یا کاهش دهد.

صحبت های مسئولان آمریکایی مضحک و نسنجیده است

وی در مورد صحبت های اخیر مسئولان آمریکایی و تهدید های آنان گفت: سخنان مقامات آمریکایی سخنان مضحک و نسنجیده ای است.

زارع اظهار داشت: گفتن این حرف ها و سخنان از سوی مقامات آمریکایی بی پایه و اساس است.

وی افزود: آمریکا و هم پیماناش بیش از همه می دانند که ایران یک lفوق پیشرفته در اقدامات دفاعی و نظامی است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا تصریح کرد: مقامات آمریکایی می دانند که در برابر روحیه شهادت طلبی وایمان راسخ مردم ایران هیچ موقع نمی توانند کاری انجام دهند.

یاری پور اصلی ترین گزینه فرمانداری بویراحمد

زارع  در مورد گزینه مورد نظربرای پست فرمانداری بویراحمد گفت: هوشنگ یاری پور اصلی ترین گزینه برای احراز این پست  در شهرستان بویراحمد است.

وی ابراز داشت: تا وقتی که فرایند حکم فرمانداری یاری پور برای این پست احراز شود به طور موقت معاون سیاسی امنیتی استانداری سرپرستی این نهاد را بر عهده دارد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به جلسه هم اندیشی با مسئولان وزارت نیرو اشاره کرد  و گفت: در این جلسه به تخصیص سهم آب مصرفی این استان اشاره شد و امیدواریم متناسب با میزان مصرفی آب در استان، تخصیص خوبی دریافت تا بتوان در آینده از این ظرفیت های خدادادی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی