نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1392 - 10:53
تیم‌های شهرداری یاسوج و الوند همدان در حالی در لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروزی هر یک مقابل دیگری وضعیت آن‌ها را در جدول مسابقات متفاوت‌تر از قبل می‌کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از یاسوج، تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و الوند همدان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در یاسوج به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هفته گذشته توانست پس از یک فصل ناکامی برای پیروزی در برابر حریفان دست به کاری بزرگ زده و تیم صدرنشین سیرجانی یعنی گل‌گهر را در خانه حریف شکست دهد.

شهرداری یاسوج که کار را با مربیگری جواد زرینچه بلافاصله پس از اتمام فصل گذشته آغاز کرد نتوانست پس از دو ماه حضور این مربی در یاسوج با وی همکاری متقابل داشته باشد و در حساس‌ترین زمان یعنی تنها یکی دو هفته مانده به شروع فصل بدون سرمربی به استقبال بازی‌ها رفت.

بعد از گذشته چند هفته بلاتکلیفی این تیم با کسب نتایج ضعیف به هادی برگی‌زر مربی مشهدی تحویل داده شد اما عمق بحران در این تیم به گونه‌ای بود که تیم برگی‌زر هم تا چند هفته قادر به نتیجه‌گیری نبود.

اما همان‌گونه که این مربی جوان قول داده بود بالاخره شهرداری یاسوج پوست‌اندازی را از بازی با گل‌گهر آغاز کرد و اکنون در انتهای نیم فصل اول با سه بازی باقی‌مانده چشم به حداکثر امتیازات برای دل کندن از قعر جدول دارد.

تیم شهرداری تا پیش از بازی روز پنج‌شنبه با 9 بازی، یک برد، دو باخت، شش مساوی، پنج گل زده، هفت گل خورده و تفاضل منفی دو گل همچنان در قعر جدولی قرار دارد که اگر بتواند تیم الوند را در خانه شکست دهد تا رده هشتم جدول بالا خواهد آمد.

تیم شهرداری به شرط این که بتواند در هر سه بازی خود در برابر الوند، نساجی و فولاد یزد که دو بازی میزبان در یاسوج است موفق عمل کند حتی می‌تواند به رده دوم این جدول نیز صعود کند که چندان هم کاری دور از دسترس نیست.

اما در سوی دیگر میدان تیم الوند همدان قرار دارد که هر چند از بازیکنان چندان معروفی برخوردار نیست ولی اکنون همه از این تیم به عنوان مجموعه‌ای یک دست در فوتبال دسته اول فوتبال کشور یاد می‌کنند.

الوند اکنون در گروه خود با 9 بازی و چهار برد، سه تساوی و دو باخت، با 13 گل زده و 12 گل خورده و یک تفاضل گل و کسب 15 امتیاز در رده پنجم این گروه قرار دارد که اگر بتواند امتیازات سه بازی پیش رو را کامل کسب کند در پایان نیم فصل حتی قادر به قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی