نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1392 - 18:46
اهداف انقلاب و نظام اسلامی، منافع استکبار را به خطر انداخت
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
اهداف انقلاب و نظام اسلامی، منافع استکبار را به خطر انداخت
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت:اهداف انقلاب و نظام اسلامی، منافع استکبار را به خطر انداخته بود و به همین خاطر جنگ را بر ما تحمیل کردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس از کهگیلویه، فتاح محمدی عصر امروز در یادواره 59 شهید بخش چاروسا در قلعه‌رئیسی اظهار داشت: دنیا یک‌صدا در جنگی نابرابر علیه ملت و کشور ما به پا خواسته و انسان‌های بزرگی را از ما گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد استراتژی مهم جمهوری اسلامی ایران را یکی از دلایل تحمیل جنگ نابرابر علیه کشورمان دانست و افزود: انقلاب ما ادامه‌ دهنده رسالت انبیا است و دشمنان نمی‌خواهند اهداف انبیا در جامعه ما ساری و جاری شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران حفاظت از هویت خانوادگی و اجتماعی انسان‌هایی بود که مبتنی بر امنیت جامعه است، تصریح کرد: انبیای الهی آمدند تا دین الهی را تبیین و انسان‌ها را تربیت و حاکمیت الهی را بر زمین جاری کنند.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت: اهداف انقلاب و نظام اسلامی، منافع استکبار را به خطر انداخته بود و به همین خاطر جنگ را بر ما تحمیل کردند.

محمدی با اشاره به از دست دادن جوانان در راه استقلال و تمامیت ارضی کشور ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس، دستاوردهای بزرگی را هم به دست آوردیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عزت، استقلال و سرافرازی ایران اسلامی را از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: شهدا تمرین خوب بالیدن، خوب نگریستن و اصل ولایت‌مداری را به ما آموختند.

محمدی با بیان اینکه هر شهیدی در آخرین لحظات زندگی خود به فکر امام و انقلاب و نه خانواده و دیگران بود، گفت: شهیدان با تبعیت از ولایت فقیه، تکلیف و وظیفه ما را مضاعف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز جنگ نرم، مسائل فرهنگی، هویتی و ارزشی ما را مورد هدف قرار داده است و همه ما موظف به مقابله با توطئه‌های دشمن هستیم.

محمدی رشادت‌های شهدا را برگرفته از مکتب عاشورا خواند و گفت: شهیدان کار بزرگی کردند که خلق چنین حماسه‌ای در طول تاریخ، فقط در حادثه عاشورا به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی