نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1392 - 10:25
عدم اختصاص خودرو برای امام جمعه گچساران
رئیس ستاد نماز جمعه گچساران انتقاد کرد
عدم اختصاص خودرو برای امام جمعه گچساران
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران با اشاره به روی دادن تصادف شدید برای خودروی حامل امام جمعه این شهرستان، از عدم اختصاص خودرویی مناسب همراه با راننده ماهر در زمان‌های مورد نیاز به امام جمعه گچساران انتقاد کرد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از فارس،مختار شفیعی امروز در گچساران در پاسخ به سؤالی مبنی بر صحت سانحه تصادف رانندگی برای خودروی حامل حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه این تصادف روی داد اما خوشبختانه امام جمعه گچساران در حال حاضر در صحت و سلامت به سر می‌برد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران خاطرنشان کرد: امام جمعه این شهرستان چند روز پیش در حالی که در خودروی سواری از قم به سوی گچساران عازم بود در جاده سمیرم به دلیل سبقت یک دستگاه ماشین سنگین، بالاجبار از جاده منحرف شده و پس از یک‌بار غلطیدن، خودروی حامل امام جمعه متوقف می‌شود.

شفیعی افزود: البته در این حادثه رانندگی امام جمعه گچساران و راننده خودروی وی سالم مانده و دچار مشکل خاصی نمی‌شوند اما دیگر افراد حاضر در خودرو دچار شکستگی‌ اعضای بدن شده‌اند.

وی با انتقاد از عدم اختصاص خودرو و یک راننده ماهر و فنی برای امام جمعه گچساران گفت: این مسأله بارها برای مسئولان شهرستان عنوان شده است.

شفیعی یادآور شد: در اینجا مظلومیت نماز جمعه که جایگاهی والا دارد در این شهرستان به خوبی مشاهده می‌شود.

وی از مسئولان خواست تا با درک صحیح از جایگاه مهم و ارزشمند نماز جمعه، در زمینه اختصاص خودرویی مناسب همراه با راننده‌ای ماهر و فنی برای امام جمعه این شهرستان در زمان‌های مورد نیاز اقدام کنند.

شفیعی یادآور شد: تقریبا‍ً همه مسئولان این شهرستان دارای ماشینی اختصاصی و راننده‌ای مجرب هستند که متأسفانه در برخی موارد کارهای شخصی خود را نیز با ماشین‌های اداری انجام می‌دهند.

وی افزود: داشتن یک خودرو برای ستاد نماز جمعه این شهرستان و امام جمعه تقاضا و خواسته زیادی نیست و لازم است مسئولان گچساران در این زمینه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی