نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1392 - 23:06
برد نوبرانه شهرداری یاسوج با گل زنی کاپیتان
در لیگ دسته اول فوتبال کشور اتفاق افتاد
برد نوبرانه شهرداری یاسوج با گل زنی کاپیتان
سرانجام تیم فوتبال شهرداری یاسوج بعد از 9 بازی با تک گل کاپیتان خود به پیروزی رسید.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان با تک گل صمد اکبری بازیکن بومی و کاپیتان خود مقابل تیم گل گهر سیرجان صدر نشین گروه خود به برتری رسید.

این تیم که از 8 دیدار قبلی خود صاحب 6 تساوی و 2 باخت شده بود توانست با انجام بازی هوشمندانه از سد حریف قدرتمند خود بگذرد تا با 9 امیتاز همچنان در قعر جدول گروه یک قرار گیرد.  

مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شهرداری در گفت و گوی اختصاصی با صبح زاگرس گفت: تک گل این دیدار را صمد اکبری در دقیقه 18 و با پاس علی ابوالفضلی به ثمر رساند تا تیم شهرداری علاوه بر کسب اولین پیروزی خود، نوید بخش روزهای خوبی برای هواداران خود باشد.

جواد اسلامی ادامه داد: در این دیدار بازیکنان شهرداری بازی خوب و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و علی ابوالفضلی بازیکن خوش نقش این تیم نیز با بازی تأثیرگذار خود موجب به ثمر رسیدن گل پیروزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در این دیدار شد.

وی ابراز داشت: صمد اکبری، علی ابوالفضلی، قاسم صادقی، مجیدنجاتی، محمد امین سنایی، میثم امیری، احمد آشوری، علی رضا قاسمی، احسان شیرمردی، خسرو پیروزان و علی محمد دهقان با هدایت هادی برگی زر، ترکیب تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل گل گهر سیرجان تیم صدرنشین گروه یک را تشکیل دادند.

مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پایان گفت: تیم شهرداری یاسوج در بازی عقب افتاده خود  از هفته ششم لیگ دسته اول، روز پنج شنبه 14 آذرماه در ورزشگاه تختی یاسوج به مصاف تیم الوند همدان می رود.

 

انتهای پیام/گ

، 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی